hoi meiden, ik heb even jullie advies nodig, heb op dag tien van mijn cyclus mijn eisprong duidelijk gevoeld we hebben rond deze tijd veeeeel geklust nu zijn we van daag bezig met het bestraten van onze tuin zware stoeptegels eruit en nieuwe klinkers erin heb dehele dag flink mee gesjouwd. heb de afgelopen week vaak last gehad van misselijkheid elke dag zo tussen 2 en 5 uur smiddags gevoelige grotere tepels en extra afscheiding, lichte menstruatie krampjes etc.. deze klachtjes willen niets zeggen dat weet ik maar toen ik nu net naar het toilet zag in in mijn onderbroek witte afscheiding en roze/ bruin achtige afscheiding erbij ben zo bang dat ik eventueel zwanger ben en ik door mijn stoere gesjouw iets onderbroken heb wat denbken jullie ervan zou het kunnen dat ik me te heb laten gaan of kan het gen kwaad dat ik zo zwaar gejouwd heb bij een eventuele zwangerschap.. alvast bedankt, groetjes tamara
Ach meid ik vind het echt vervelend voor je dat je nu met zo een rot gedachte zit. Weetje wat hopelijk is er niks aan de hand en ben je mooi zwanger. Ik heb zoveel verhalen gehoord over vrouwen van vroeger wat hun wel allemaal niet deden tijdens hun zwangerschap. Hou je dus rustig alles komt goed en hopen heb je klein, klein frummeltje in je buikje
Lijkt mij ook niet dat door de zwaar of te veel tillen een zwangerschap mis kan gaan,kijk inderdaad naar vroeger. Meschien kun je er wel last van hebben als je teveel gedaan hebt,maar als je daar iedere maand rekening mee moet houden terwijl je nog eens weet of je zwanger bent,nu weet je het ook niet begrijp ik en ik denk dat er er veel meer zijn die dingen hebben gedaan toen ze nog niet wisten of ze zwanger waren dus ik zou mezelf niet zo druk maken. groetjes jeslin
volgens mij kan dat niet zoveel kwaad hoor...ik bedoel als het vast zit (ingenesteld) dan gaat het niet zomaar los door bewegen is mij wel es gezegd... Maar goed...kan me je ongerustheid wel voorstellen hoor... ik hoop voor je dat alles goed is en dat je zwanger mag zijn!
hoi, ben 2 keer zwanger geweest en heb stoeptegels versjouwd, behangen, meubels veranderd en in elkaar gezet, noem maar op. als jij zwanger ebnt dan kan dat geen kwaad (in het begin) je vruchtje zal daardoor niet loslaten wij duimen voor je 8)
Hoi Tamara, Ik zou me nog niet teveel zorgen maken hoor. Heb ooit eens een vraag gesteld bij de vk hier op het forum. Dat toen i.v.m. fanatiek sporten. Dit was toen het antwood: kan geen kwaad hoor. Het zit allemaal zo goed ingepakt dat het wel tegen een stootje kan. Mocht het toch fout gaan, dan zal het daar niet aan liggen denk ik, dan zal het sowieso al niet goed geweest zijn. Laat je het weten als het zover is dat je weet of je wel of niet zwanger bent?! Ik zal voor je duimen. groetjes Hartje1
hardstikke bendankt meiden voor al jullie lieve antwoorden vandaag gaat het wel wat beter al heb ik nog af en toe wat steekjes in mijn onderbuik en lies en ontiechelijke spierpijn hahaha (waar zou dat nou van komen). maar geen roze/bruine afscheiding meer och ja we wachten af weet nog niet eens of ik zwanger ben dus ......... dikke knuf tamara