Ik las gisteren dat iemand een ovu-test had gedaan om te kijken of ze zwanger was. Is dat zeker dat je daarmee kunt testen? En hoelang van te voren kun je dat doen? Eerder als een gewone test of hetzelfde? Die laatste dagen duren zo lang. Ik weet ook niet meer wat ik moet denken. Als ik nu ongi wordt moet ik gelijk met de gyn een afspraak maken voor de 12e dag. Gaan ze aan mij beginnen Maar ja, je moet er iets voor over hebben hè! liefs wies
lieve Wies, Ik raad je aan om toch nog even af te wachten en dan een gewone zwangerschapstets te gebruiken. Ik hoop dat je zwanger bent, zodat je niet de MMM in hoeft! Knuffel!
volgens mij komt op een ovu-test ook bijna altijd een streepje, je hebt namelijk altijd een kleine hoeveelheid lh in je lichaam of heb ik het dan mis succes met wachten, al weet ik dat het vermoeiend is!
Volgens mij geeft de ovu-test een donkerder streepje aan. Bijna net zo donker als de test streep als je zwanger bent.
ik heb het omdat ik het wel eens gelezen heb voor de grap gedaan nadat ik 3 positieve zwangerschapstesten in mijn handen had maandag, en idd de ovu test wat positief, maar je moet daar denk ik niet van uit gaan alszijnde een zw test omdat ze goedkoper zijn.... tis natuurijk niet betrouwbaar...en vanaf wanneer dat ding posi is? ik heb het gedaan na mijn nod...