Hallo lieve dames. Ik heb even jullie hulp nodig.. Mijn mannetje en ik willen heel graag zwanger worden helaas wil het niet wcht lukkwn.moet ook wel zeggen dat we erg ongeduldig zijn. Ik heb een miskraam gehad 1mnd geleden. Maar nu ben ik 4 dagen overtijd met 1negatieve test (gister gedaan) Maar ik ging vannochtend naar de wc en heb ik wat rozige afscheiding, Wat kan dit betekenen? Vind zo spannend.. Hoop dat ik wat van jullie hoor Liefs
als je negatieve test heb en 4 dagen overtijd dan denk ik dat je ongi eraan zit te komen. hoelang zijn jullie al bezig?? een goede raad probeer niet alles om zwanger worden te laten draaien dan krijg je t erg moeilijk als t niet wil lukken,ik heb dat ook maanden gedaan zit inmiddels in ronde 10 en heb sinds vorige maand besloten dat ik me weer op andere dingen ga richten en ik zie wel hoe t loopt. nou heel veel succes
Die roze afscheiding kan veel zijn. Beginnende ongesteldheid, innesteling (verlaat), gesprongen adertje, etc. Gewoon elke week blijven testen als je niet ongesteld word. Ik begrijp dat jullie wens groot is, zeker na je miskraam. Heel veel succes!
Dank jullie wel voor jullie reacties. Het is dan maar gewoon even afwachten. We proberen ook veel minder ermee bezig te zijn, Maar omdat ik nu overtijd ben is het erg spannend. Liefs