Ik zie een streepje. En steepjes betekenen zwanger TENZIJ het een indroger is. Hoe lang duurde het voor dit streepje kwam?
Ja hij is roze paarss so ben zenuwachtigg Maar wat ik niet begrijp is dat er toch 2 streepjes moeten zijn dan pas ven je zwanger?
Ja,de duidelijke streep die je nu ziet is de controle-streep. Naast de controle-streep moet de test-streep tevoorschijn komen..
O wacht even... Jij denkt dat een streep positief is? Nee er moeten 2 streepjes staan...staat ook op de verpakking
Nee heb biet gelijk eenfoto gemaakt gig bog iets alles leZen op dat blaadje en toen dacht k laat k maar een topic openen want k zie precies hetzelfde geval bij een andere topic daar zeggen ze datzelfde zwanger is
Ja dat klopt 2 streepjes = zwanger. 1 streepje = niet zwanger. Bij jou zie ik er nu nog 1, dus negatief sorry.
Maar is dat zeg maar wel goed dat je 1 streepje ziet? K ben ook vroeg met testen en heb het niet in de ochtend gedaan...
1 streepje zegt dat de test iig goed werkt, nou hopen dat je over een paar dagen 2 strepen hebt! Succes!!