Help

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marie86, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu 4 dagen voor mijn nod, net een positieve ovuluatie test maar een negatieve zwangerschapstest... Te vroeg of uitgaan van niet zwanger??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,6 KB
      Weergaven:
      11
  2. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

4 dagen voor nod kan er nog van alles gebeuren hoor! Succes!!

3. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb wel al dagen wat krampjes in mijn onderbuik en heb vanochtend toen ik uit bed kwam overgegeven... Toch nog maar even afwachten denk ik...

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik zou eerder wachten tot vier dagen na NOD met testen zonde van je geld en het maakt je alleen maar onzeker... (maar dat is mijn mening)

5. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cynnie daar heb je ook wel een punt maar kan mezelf af en toe niet beheersen, ik moet het ook gewoon nog even laten rusten maar is moeilijk als je zo weinig geduld hebt, geduld kweken dus haha... 7 januari is mijn nod

6. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet er wel bij zeggen dat zolang ik de ovulatietesten gebruik nog nooit zo'n positieve heb mee gemaakt.

7. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Meis...echt even geduld maken dan zoek wat afleiding. Ik weet hoe vervelend gevoel dit is hoor daar niet van. Maar ik mocht gewoon van mezelf niet eerder testen dan 3 dagen na NOD. Ik zorgde gewoon dat ik geen testen in huis had ;)

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Weet je dan wel zeker dat je eisprong al geweest is en dat hij niet nu is?

En een positieve ovulatietest zegt helaas niks over het al dan niet zwanger zijn. Er zijn er die een posi ovutest hadden en wel zwanger bleken te zijn, maar er zijn er ook die een posi ovutest hebben en helaas niet zwanger bleken te zijn.

Nog een paar dagen wachten en dan een zwangerschapstestje doen.

9. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb al 2 dochters en vanaf mijn laatste bevalling ben ik altijd regelmatig ongesteld geworden, heb altijd een cyclus gehad van tussen de 26 en 30 dagen. Heb mijn ei gevoeld rond de 24ste, het zou eventueel ook een late innesteling kunnen zijn en 4 dagen voor je nod is natuurlijk wel erg vroeg. Lijkt me heel bijzonder als ik mijn ei op dit moment heb, de wonderen zijn de wereld natuurlijk nog niet uit. Voel me wel zwanger, bij mijn vorige zwangerschappen teste ik pas positief op mijn nod dag, vind het alleen zo gek dat elke keer ik een ovu test deed het streepje nooit donkerder werd dan de test streep.

10. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb goede hoop voor je,ook omdat je symptomen hebt... maar ik vrees dat je nog ff geduld moet hebben... Sterkte!!

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ovulatietests zijn useless voor je nod. Heb je niks aan, zegt niets (test geen hcg!).
    4 dagen voor nod is te vroeg voor zwsch test dus gewoon wachten. kan nog allemaal.

Deel Deze Pagina