haha duurt nog wel even voor ik echt een naam nodig heb,maar we gaan voor een brusje voor Levi. Ben nu natuurlijk alweer lekker op de zaken vooruit aan het lopen en aan het denken aan namen. Iemand een leuk idee voor bij Levi? Voor een jongen staat al op de lijst: - Misha - Mika voor een meisje hadden we Kyra, vind hem nog steeds leuk maar niet echt super meer. We zoeken een korte, krachtige en stoere naam.
ik vind Mika erg leuk bij Levi, of anders Finn? en voor een meisje, Yara/Jara of Dana..er kan eigenlijk heel veel bij Levi succes!
Ja er kan idd heel veel bij Levi. Heb ook een hele lijst,maar allemaal namen die worden afgekeurd door hubbie. Finn vind ik erg leuk maar helaas al een Finn in de vriendenkring. Yara en Dana is niet echt mijn smaak
Mika vind ik leuker dan Micha, of je moet Micha uitspreken met een c-h- (klinkt als Miega) en dus niet als Miesja. Voor een meisje: Mirre, Jony/Jonie, Esra.
Ik vind Mika ook leuker dan Misha, maar hubbie kwam met Misha ( nu heb ik met Levi zijn naam ook gewonnen dus dat komt goed haha ) Mirre, Jony en Esra is niet echt ons ding. Vind Mila wel weer leuk maar hubbie niet.
Gisteren weer even de naam Sepp geopperd, hadden we ook in het lijstje voor Levi staan. Wat vinden jullie van Sepp?
Hey Kaatje Levi en..... Sepp Seth Jonas Joas Noah Tygo Quinn Sil Noa Vera Nikki Jenna Eva Zit er wat tussen of is het totaal niet jullie smaak???
Wendy, Mika staat bij mij hoog in de lijst maar geloof dat hubbie er nog niet echt fan van is. Eva, haha allemaal niet onze smaak. allemaal te 'zacht' houden meer van het korte,stoere en krachtige
jongen: Lex Cas Mats Thijs Kay Dave Kyan Senne Linc Lenn Brent Meisje: Bo Fay Megan May Jill Chloë Britt Mare Flo Jade
Ik vind Mika leuker dan Micha. Sepp vind ik eerlijk gezegd echt helemaal niets. Voor een meisje vind ik Iva leuk. Kort, krachtig en je hoort t niet vaak.