Euhm, ik zou zeggen gefeliciteerd.. maar ik heb ook zo'n test gehad maanden geleden, en toch niet zwanger.. tis raar soms..
Lezen jullie haar berichtjes wel voor degene die haar feliciteren? Haar testen zijn nu negatief. Misschien schommelt je hcg nog, helemaal in het begin kan dat. Het kan alle kanten op gaan, zo ook een vmk worden. Ik zou morgen of dinsdag weer testen met ochtend urine.
Het was vandaag geen ochtend urine maar de eerste 2 van gister die positief zijn waren ook niet van ochtend urine
Weet je zeker dat je zo'n 2 week geleden je eisprong hebt gehad??? Ze lijken op eisprong streepjes... zeker omdat je nu ineens nega test.
Eisprongstreepjes komen toch helemaal niet op een zwtest?? Misschien was je urine te verdunt...? Morgen nog ff testen met ochtendurine! Ik duim voor je! Wel spannend zo hoor!
Eisprong streepjes komen wel degelijk voor op een zw test. Ik zie ze hier op het forum ook steeds vaker voorkomen
Ow wat erg voor je meid! Ik hoop het so erg zou ons eerste zijn! Ik moet wel super veel plassen en heb rug en schouder pijn! Zou me lichaam me bedriegen?