Ik voel me helaas elke maand wel zwanger, juist omdat je het zo graag wilt. Ik hoop voor jou dat het goed afloopt. Misschien kan je hcg laten prikken? Dit mocht ik direct toen ik wisselende testen had.
ik heb dat ook nog nooit gehoord hoor dat een zw test je ei laat zien.maar wel met oveluatie testjes die lijken op zw testen. maar de strepen die ik hier heb gezien zien er positief uit maar als je nu geen positieve testen meer hebt kan het idd een vervroegde miskraam zijn.anders eff bellen met je ha voor bloed test
idyl is echt een ruk merk, heb daar verschillende keren mee positief getest, terwijl ik niet zwanger was. en ook geen tuurstreepjes hoor, maar echt streepjes. ik duim voor je dat je toch nog zwanger mag zijn!
Dankjewel allemaal, pff zo frustrerend ik kom net van de ha vandaan en die heeft negatief getest! Dus helaas! Ik ben nog niet ongesteld vandaag is mijn nod, dus ik geloof er nog een beetje in!!
Kv test al bij een minimaal beetje hcg positief. De ander is Eem predictor en die test zelfs met water en mannen urine positief. Wellicht ben je wel bevrucht, maar is het delen niet goed gegaan, waardoor een dokter test, die meer hcg nodig heeft, negatief uitslaat. Kv slaat zelfs positief uit met een hcg waarde van 7 en dat is heel weinig hcg waardoor hij eigenlijk niet positief mag uitslaan, een normale hcg waarde is 5. Ik was destijds dus ook bevrucht maar niet goed zwanger. Ben benieuwd wat je testen nu zeggen....
Ik test nog steeds negatief, ik snap gewoon niet waarom ik dan niet ongesteld ben ik weet het echt niet meer...
Waarschijnlijk omdat er dan een bevruchting is opgetreden, maar de nesteling/deling niet goed is gegaan. Je lichaam heeft dan vaak de tijd nodig om het er weer uit te werken. Maar ik hoop natuurlijk dat je wel zwanger bent en je lijf minder hcg aanmaakt, waardoor je later positief test.
Onzekerheid en (onbewuste) stress kan er helaas voor zorgen dat je menstruatie wordt uitgesteld. Ga er gewoon vanuit dat het mis is, wacht op je menstruatie en als je maandag nog niets hebt, doe je weer een testje. Als die negatief is dan is je cyclus gewoon raar aan het doen.
Gister avond super klein beetje rood echt helder rood bloed! Dacht oke het zal nu wel komen, maar nog steeds niets...