Valt dit nou onder vaag positief? (foto)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MamavanLiv, Jun 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Na 3 weken over tijd te zijn geweest en veel negatieve testen kon ik het nu niet laten om alsnog een testje te doen (wel na een 2 glazen water vanmiddag en aan het begin van de avond getest).
    Hij is vaag, maar 3 mensen uit mijn omgeving zien hem wel staan.. Het vage test streepje kwam zelfs eerder tevoorschijn dan het controlestreepje :)

Uiteraard morgen ochtend met ochtendurine nog een keertje testen.

Wie o wie ziet het vage streepje ook? Maak ik mezelf blij met een dooie mus of heb ik nog hoop dat hij duidelijker zal gaan worden?! :D

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

Sep 28, 2011
    1,490
    0
    0
    ik zie niks

3. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je kunt de foto ook aanklikken ;) Ik kreeg hem ook niet dichterbij op de foto, dan werd hij heel wazig..

4. me83

me83 Niet meer actief

ik zie wel iets vaags maar niet echt in een streep.. het is wat vaagjes uitgelopen ofzo.. probeer het nog eens met ochtend urine.. hopelijk is het dan duidelijk! ik duim voor je!

5. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het 2e streepje is namelijk niet doorlopen, het is echt een vaag streepje. Maar ik kon geen duidelijkere foto maken, sorry :)
    Duimen voor morgen ochtend!

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zie ook echt niks....

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    hij is doorgelopen daar lijkt het iig op zie geen streepje..

8. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inmiddels is die rozige waas voor de controlestreep helemaal weg.. dus staan er nu echt alleen die vage en duidelijke streep op. Agh, we zullen zien morgen ochtend ;)

Duimen draaien dan maar!

9. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ik denk wel iets te zien en dat is niet van doorlopenlijntje, want ik zie iets heeeeeel vaags precies waar de test lijn hoort te zitten...
    ik hoop dat je morgen een wat duidelijkere test hebt!

ow en trouwens, van mijn eerste kindje was ik ook 3 en halve week overtijd.... en had uiteindelijk een mooie test in handen.. (ik was toen ook echt pas kort zwanger, dus de test reageerde wel toen het ook zo was) ik hoop dat dit voor jou hetzelfde is~!

10. anita205

anita205 Bekend lid

May 9, 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    En heb je alweer getest? Ben benieuwd... Hoop het voor je...

11. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmorgen nogmaals getest en ook deze is vaag positief.. Geen doorgelopen test en duidelijker te zien dan die van gister.

Ik heb van alles geprobeerd om een duidelijke foto te maken, maar mijn fototoestel heeft het opgegeven.. Baal er erg van!
    Morgen doe ik er nogmaals 1tje (een test) en wanneer deze wel duidelijker is zal ik ook meteen de vk/gyn bellen voor een afspraak.
    De mensen in mijn omgeving die de test ook hebben gezien vinden hem ook positief, al is die vaag! Ben wel erg benieuwd hoever ik dan zal zijn aangezien ik al 3 weken over tijd ben :)
    Spannend dus!

12. Luun

Luun Bekend lid

Mar 24, 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    O spannend! Ik zie op de foto wel een vaag lijntje, maar als er in het echt bij twee testen een lijn te zien is door meerdere mensen, dan zou het toch goed moeten zitten! Misschien een CB-tje ertegenaan??
    Voorzichtig gefeliciteerd....!

13. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik zie ook iets vaags! :) Heb gehoord dat deze testen wat meer hcg nodig hebben dan de kruitvat 2 voor 5 euro. Misschien die proberen?

14. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dinsdag nogmaals testen en dan zou het streepje toch wel duidelijker moeten zijn, denk ik (hoop ik!).. We zullen zien, duimen draaien maar ;)

15. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik zie wel iets. Zou als ik jou was een kv2v5 test doen. Weet je wanneer je eisprong is geweest en baseer je daarop je nod of aan je gemiddelde cyclus?

Ik zou wel even afwachten of ze echt donkerder worden voordat je de vk gaat bellen voor een afspraak.

16. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn vriendin heeft geprobeerd er een duidelijke foto van te maken.. Deze is van vanmorgen!

17. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien is het duidelijker als ik de foto omdraai ;)

18. Meid1989

Meid1989 Actief lid

Mar 7, 2011
    171
    0
    16
    Ik zie m :)!

19. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Ik zie hem ook lichtjes, lijkt een beetje op de test die ik vrijdagmiddag deed! De morgen daarna was hij wel echt duidelijker (met ochtendurine dus)

Ik zou morgenvroeg eens testen met een CB met indicator misschien! Volgens mijn info hebben deze testen allebei hetzelfde hoeveelheid HCG nodig om positief te worden..dus het valt te proberen, dan staat er tenminste duidelijk zwanger/niet zwanger!:)

20. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Ohw ja, en dat 'doorgelopen' roze had ik ook bij mijn eerste test! Ik was dus al een beetje teleurgesteld, tot ik 4 minuten later terug kwam en dat ding zag toen alles eromheen echt wit was. Een stuk duidelijker dan idd..

Share This Page