normaal is me meissie heel rustig en huilt ze bijna niet.. maar ze huilt nu al vanaf vanochtend aan 1 stuk door ze heeft gewon eten gehad schone broek geen koorst heb er net getemperatuurt en zelf in badje gedaan omdat ze daar altijd heel ontspannen van word maar niks helpt heb dr ook laten huilen in de hoop dat ze is slaap valt, met dr op schoot gezeten liedjes gezongen maar ik weet nu echt niet meer wat helpt misschien iemand een tip?
Wat vervelend zeg! Helaas weet ik wat het, Tyler heeft dat in het begin ook wel gedaan. Troosten, troosten, troosten en uiteindelijk nog een flesje en dan viel hij uiteindelijk in slaap. Succes!
ja ik vind het echt zielig ze heeft dit nog nooit gehad en gilt echt alleen als ik dr oppak is ze meteen stil en gaat ze om zich heen kijken haha
Klinkt inderdaad echt als een sprongetje. Rond de 3 maanden kan je er 1 verwachten. In het boek oei ik groei staat er alles over. Een sprongetje betekend een 'sprong'in de ontwikkeling en dat kan beangstigend zijn voor zo'n kleintje en willen ze graag bij mama zijn.
maar vraagje fergie is nu 3 maanden maar wel 10 weken te vroeg geboren dus eig vanaf de uitgerekende datum is ze pas 2,5 week kan het dan ook al dat sprongetje zijn omdat je meetstal met ontwikkelingen vanaf de uitgerekende datum uit moet gaan... snappe jullie het nog
Ik heb het boek hier op tafel liggen... Wacht ff... *tiktak tiktak tiktak* Hebbes! Rond 5 weken is het eerste sprongetje (uitgaande van de uitgerekende datum). Soms begint deze al met 4 weken, dus ik denk dan niet dat het een sprongetje is... Misschien krampjes? Daar kunnen ze in het begon knap last van hebben. Buikje masseren(met de klok mee) en lekker bij je houden wil dan nog wel eens helpen... Succes ermee! Het is knap pittig als zo'n kleintje huilt en je weet niet wat er is...
thnx bleusky voor het opzoeken het zullen indd wel krampjes geweest zijn ze is weer rustig wakker geworden en heeft ook goed geslapen.. indd heel pittig als ze zo'n hele dag van slag is en je niet weet wat er aan de hand is krijg je zelf geen fijn gevoel bij