Haha, misschien een domme vraag hoor! Maar waar komen de eerste tandjes door. Toch boven of onder in het midden? Ten minste, dat dacht ik altijd.. Bij Jamie lijkt het wel of ik 2 bultjes zie op zijn onderkaak zowel links als rechts, waar ongeveer je hoektanden zitten... Of horen die bultjes er? Waar kwamen de eerste tandjes van jullie kindjes door?
Bij Devon kwamen de ondertandjes in het midden het eerst door, dit was toen ie ong. 6,5 maand oud was.
hier eerst 1 onderaan in het midden en toen de tand ernaast en toen boven midden en toen pas de andere in het midden onder kortom alles helemaal door elkaar
als het via het boekje gaat eerst de twee onderste midden tandjes of hoe noem je die tandjes, voortandjes aan de onderkant of zo
met 5 maanden: onder en dan de twee naast de voortanden dus niet die middenin daarna kwamen de twee middentanden onderin toen de twee tanden boven naast de voortanden en daarna pas de voortanden middenin hihi heel apart dus elke keer eerste de buitenste tanden en daarna pas de voortanden
met 7.5 maand rechtsonder, met 8 linksonder, met 8.5 bovenste 4 in een week tijd..... met 11 mnd linksonder de 2e, met 13 maanden eindelijk de rechter ook, met 12.5 2 bovenste hoektanden en een kies....
Ik dacht dat bij Alannah eerst de hoektanden kwamen omdat ik aan de voorkant de tanden al kan zien zitten. Maar dit hoort blijkbaar zo Bij haar zijn eerst de onderste (middelste) 2 tanden doorgekomen. Ze was toen net 6 maanden.
Met 5 maanden de eerste voortand onderin en een dag later die andere voortand onderin. Met 7 maanden in een week de twee bovenste voortanden. Ze staan wel scheef, maar dat zal wel goedkomen volgens mijn zus de mondhygieniste.
met 6,5 maand de eerste en dat was rechtse ondertandje en daarna de linkse en toen de rechts boven en daarna de links boven en nu rechts boven hoektandje en de linkse daarna
Eerste tandje rechtsonder, 2e tandje rechtsboven, 3e tandje links onder, 4e tandje rechts boven Eigen manier dus! Eerste tandje was met 6,5 maand!