Ik word knettergek van Kynan z'n sokjes, ik kan ze wel 100 keer per dag opnieuw aandoen. Zeker nu hij steeds actiever wordt glijden ze constant uit ... Ik heb al allerlei verschillende sokken geprobeerd maar werkelijk niets helpt. Ik heb nu ook wel maillotjes (hoe schrijf je dat ), die glijden niet uit maar ik vind het wel een heel gedoe steeds met verschonen. Wie o wie heeft een GOEDE sokken-tip?
Ik had dat ook steeds aangezien Jesper redelijk grote voeten heeft volgens mij. Ik heb laatst sokken gehaald bij de Zeeman (3 in 1 verpakking) deze zitten nog steeds het beste. Ik heb er al veel geprobeerd; van prenatal, hema, wibra, ter stal enz maar deze zitten echt het beste!
Ik sfeer bij de sokken van villa hap.. zag laatst op babywalz dat je van die bandjes kan kopen om de sokken aan te houden. http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... raeger=740
Hier werken de bentex sokken goed. Die zitten wat strakker om de beentjes en ze glijden niet vanzelf af. Maar wat een elende hé!
Hier wel Hema-sokken, maar dan die van badstof. Blijven goed zitten, tenzij je kindje ze steeds zelf uittrekt, zoals hier nu de hele dag door.
ik heb de gewone van prenatal met de omslag en onder de omslag een soffen haar elastiekje, anders blijven ze hier ook niet zitten.
Ik heb de antislip sokjes van de de hema, dikke badstof sokjes met sterretjes aan de onderkant. Wanneer je dan de bovenkant omslaat blijven ze erg goed zitten. Andere sokjes trapt mijn meisje altijd uit, iritant he sokjes uit trappen, heb al een aantal enkele sokjes, waar de anderen zijn . Succes met je sokjes probleem
hoi hoi ik heb van die bandjes van baby-walz. ideaaaaaaaaaaaaaal sokjes blijven echt zitten. alleen s'nachts heeft Tim ze niet om. maar hij heeft ook vaak een malliot aan. groetjes sandra
hmm hier blijft op het moment ook echt niets aan lekker je voetjes langs elkaar wrijven.. tot ze uit zijn we hebben het maar een beetje opgegeven binnenshuis kan het wel en buitenshuis zit ze meesal in de maxicosizak met sokjes er los bij voor het geval ze er uit moet
sokken van de hema, die badstoffen met antislip aan de onder kant..... ze zijn al vaker genoemd... ik sla alleen de bovenkant niet terug, ik trek ze juist zover mogelijk omhoog op... maak er gewoon kniekousen van En zeker niet te kleine sokken aantrekken! tja en hier worden al maanden alle sokken uitgetrokken en opgegeten... dus altijd ff de antislip dingetjes controleren of die nog goed vast zitten!
@Liefzonnetje in welke maat koop je de antislip dan? Teun past de babysokken van de hem a niet meer en de kidermaat is vanaf 23 en dat is nog te groot....hij heeft 19-22
Remy heeft altijd een maillotje aan die zitten perfect en op deze leeftijd vind ik dan nog prima kunnen
Bij Zeeman heb je ook moccasins-sokken. Met een leren randje en een zooltje eronder. Die zijn lekker dik en blijven ook goed zitten. Ze kosten 1,99.
@cookie: ja die zijn zelfs ook nog erg leuk en lekker warm maareh.. anne dr voetjes passen samen in 1 slofje denk ik achter elkaar dus *grin* die is nog een beetje te klein die is net uit de zeeman babysokken gegroeid... dus nu op zoek naar wederom passende sokken ze had vandaag babysokken van de hema aan.. als ik die optrek tot "kniekous" blijven ze in ieder geval langer aan..
Ik ben over het algemeen tevreden met sokjes van H&M. Badstof sokjes van Hema houdt ie geen seconde aan, dus die gebruik ik voor in z'n schoentjes die hij ook niet lang aan houdt. Maar andere sokjes van Hema vind ik beter. Ik ben al begonnen met maat vanaf 6mnd. gaat beter. Eigenlijk geen enkele sokjes houdt hij lang aan!