He dames, ik zit met een vraag, ik heb al 4 dagen een positiefe avu test. ik las ergens dat je dan ff een zw test moet gaan doen. die heb ik liggen dus ik dacht ik ga er een doen. en ook die is positief. zelf geen ervaring met de zw testen van zwanger en kids. ook lees ik wel eens dat je een posi zw test kan hebben tijdens je ei sprong. ik was vanaf 11 nov tot 15 nov ongesteld. 21 nov begonnen met de ovu testen en die was gelijk positief. wat moet ik nu denken, of wat moet ik nu doen. alvast bedankt p.s. de zw test is nog een beetje nat hier op de foto. net gedaan.
dank je wel voor het reageren. denk je dat het echt zo zou kunnen zijn. ik heb me twijfels kan het niet komen omdat ik misschien een eisprong heb en dat die zw test daar op reageert. ik ben ook goed ongesteld geweest. vind het een beetje moeilijk dit allenmaal.
Nee een zwangerschapstest reageerd echt alleen op HCG.. een ovulatietest kan wel op HCG en LH reageren! dus ik vind dit positief 2 strepen zijn 2 strepen! Je hebt ook een erg afwisselende cyclus zie ik, dus ik denk dat je best wel blij mag zijn hoor!
Ik heb het ooit geprobeerd een zwangerschap test tijdens eisprong en deze gaf echt geen tweede streep. Ik zeg dus " gefeliciteerd!!"
Hier is de test opgedroogt. Vorige week dinsdag naar de gyn geweest. Die heeft mij inwendig onderzocht om te kijken of ik last had van endometriose. Ik was toen ongesteld. Ze heeft ook een echo gedaan van mij baarmoeder. En ze heeft niks gezecht. Nu weet ik niet of er een verschil zit in een echo als je zwanger bent. Of een echo om te kijken naar je baarmoeder. Was dit vergeten te vermelden toen ik deze topic opende.
Thanxxx, ben super blij als het echt zo is. Morgen een 2v5 kruidvat testje doen. En dan de docter bellen. Want ik blijf het wel vreemd vinden. Hugsss
Was het echt een ongesteldheid 11 tot 15 nov? Misschien innesteling ofzo? Test is in ieder geval positief, dus gefeliciteerd!
Ik zou het nu niet weten. Ik wEet wel dat er 1 pak maandverband door heen is gegaan. En dat ik tijdens de inwendige onderzoek ook lekte. Ik vond dit vies maar de gyn keek er niet van op. Dus ik zou het niet weten
Thanx. Ik ga morgen nog ff een testje doen en dan kijken we wel wat er uit gaat komen. Jij ook gefeliciteerd. Hoe gaat het met je. Spannenddd hoor.
Hier gaat het goed, super spannend! Gelukkig ben ik wel onder controle bij de gyn en heb ik de eerste echo al gehad. Ik durf pas blij te zijn na 13 weken. Nou hoop dat ik je morgen kan komen feliciteren.
Maar dan zou je nu 4wk zijn en dan is er op een echo nog niks te zien dus zo gek is dat niet! Ik snap dat je even sprakeloos bent Hopenlijk morgen ook een super knaller
Bedankt voor je begrip. Ik hoop het ook natuurlijk. Ik moet morgen om 5:00 uur werken. En dan ga ik testen. Ik kan nu alleen niet slapen hahaha Wat een spanning zeg.
He kwebbel. Ik begrijp dat je pas blij kan zijn met 13 weken. Gelukkig loop je bij de gyn. Waneer krijg je je eerste echo. Als ik zwanger zou zijn nu mag ik met 9 weken een eerste echo. Dit is toegezecht na mijn cuRretage. Maar ja waneer zou ik dan 9 weken zwanger zijn hahaha