Ons zieke, opgegeven neefje Thom wil heel graag nog eenzelfde... on Twitpic We zijn allemaal naarstig op zoek naar deze beer! Dachten gevonden te hebben en dat het Flip de beer was, maar dat is dus niet Wie o wie kan ons helpen?? en dit twitbericht verspreiden onder al je volgers zou ons ook erg helpen
Er is zo'n site met allemaal knuffels, tantehuppeldepup ofzo. Weet iemand hier vast wel. Misschien staat hij daarop?
allemaal al bekeken en tot op heden nog niet gevonden.. dus mijn hoop is hier op de zwangere en niet zwangere dames gevestigd
Wat ik weet is dat er nu oproepen staan in het AD, dat Angela Groothuizen oproepen heeft gedaan en actief meezoekt.. met nog 0 resultaat..
Waarschijnlijk lijkt hij niet meer op het orgineel en is hij te erg uitgeleefd en daardoor niet meer herkenbaar. Waarschijnlijk is de tint lichter en de knuffel wat voller in nieuwstaat. Als ik de knuffel van mijn dochter met dezelfde in het nieuw vergelijk dan lijken ze totaal niet op elkaar. Helaas maakt dit het zoeken wel moeilijker. Ga even in de knuffelbak kijken
Limmeke, kan het een zelfmaak teddybeer zijn? Je hebt van die pakketten om zelf teddy beren te maken, hoef je alleen maar stof te kopen. Ik weet het jammergenoeg niet. Heel veel sterkte toegewenst! Groetjes jopa
wat erg... wat heeft Thom dat ze niks meer voor hem kunnen doen? Zo'n beer heb ik helaas niet. Maar kan het wellicht zijn dat ie van Harrods komt?
https://www.gullegever.nl/relatiegeschenken/sleutelhangers/knuffels/GG-81583-teddybeer-met-sweatshirt.html Is dit hem? Zal nog verder zoeken.
die lijkt sprekend! alleen die van hun heeft volgends mij donkere binnekant bij de oren... suc6 met zoeken
Mijn dochter heeft vrijwel dezelfde beer. Neus is iets anders. Deze is van happy horse. Mss hun een mail sturen?
knuffelsite.nl geloof ik ff mailen, die hebben ook 1001 knuffels liggen PictureTrail: Online Photo Sharing, Social Network, Image Hosting, Online Photo Albums allemaal beren...
Hallo Limmeke: ik weet niet of je de gegevens hebt van de 'zoeker'? Ik vermoed dat het een beer is van Jellycat. Ik heb zet een muis en konijn van dit merk. En de tekstuur van de stof en het model lijken er heel erg op. Kijk meer eens bij Jellycat Bashful Honey Bear Medium. Ik vermoed dat de beer van de zoeker al een flink aantal keer is gewassen, daar moet je dus rekening mee houden als je de plaatjes vergelijkt. Maar mijn konijn en muis zien er net zo uit als de gezochte beer. Hopelijk is dit hem! .