die laatste lijkt heel veel... kehb linkjes weer doorgestuurd.. Hoop echt dat ze de beer weten te vinden voor knulletje er niet meer is.. heb nu ettelijke bedrijven aangeschreven zoals happy horse.. om te kijken of die beestje herkennen..
Ik gok Jellycat, bashful serie. Kijk mijn muis en konijn: mn model van de poten, vorm van het neusje en de stof na gebruik.
Ik zou niet weten waar je die kunt kopen, maar ik zou ook even mee zoeken. Heb het iig al op Hyves gezet! Hopelijk word er snel een gevonden voor het ventje, bha wat naar hoor..
Laatste fotos'. Had ze in een pb willen sturen maar daar kan ik geen foto's uploaden. Ik zag nl in de telegraaf een foto van de achterkant van de beer. Ter vergelijk een foto van de achterkant van muis en konijn. Ik heb mijn knuffels in een kinderboetiekje gekocht in Utrecht. De beer heb ik toen niet gezien, maar als je de fabrikant weet kom je vast een eind verder. Heel veel succes met deze trieste zoektocht!
Nou dit kan hem idd wel eens zijn! Gezien zijn zandloper lijfje ja stofje lijkt iets anders maar komt door het wassen!
Ooooooooooh wat goed ...... ik dacht het wel het beertje kwam me al zo bekent voor en toen mijn voorgangster de namen noemde was dat het merk van het beertje gelukkig hebben we dat met ze alle kunnen waarmaken
http://www.offrir-des-fleurs.fr/images/offrir-des-fleurs-naissance-pack-nounours.jpg en dit is een plaatje, waarop de beer staat zoals de fam dacht dat die eruit zag toen die nieuw was
dan kwam je al verder dan ik LOL Pullewup - Bashfull beer (Powered by CubeCart) dit is dezelfde... maar... te groot...!! de beer die gezocht word, is 20 cm groot.. wie o wie weet de naam van deze beer??
Je moet even kijken, want hij is er in verschillende groottes!! Medium was iets van 7 inche... dat komt volgens mij in de buurt van 20 cm.