LOL, al die beren lijken zooo op elkaar, maar het gaat echt om details.. zoals kleur van zooltjes etc.. ouders willen gewoon graag de identieke beer.. zodat ze later niet achterblijven met een beer die het net niet is.. (volledig begrijpelijk trouwens)
telefgraaf had toch een stukje geschreven er over ? kunnen zouden hun niet nog een keer een stukje kunnen schrijven dat de naam van de beer is gevonden alleen de beer nog niet. wie weet heeft iemand hem thuis wel op de plank staan en staat hem graag af
ah, ik zie het verschil... alleen als je zoekt kom je altijd bij de Honey uit. Ik vrees dat je het dan echt via Jellycat zelf moet doen of even via een retailer in Nederland. Heb je een pb gestuurd.
Snert. Ik kan overal alleen maar de beer van 31cm vinden.:x Heel frustrerend dit. Even voor alle duidelijkheid, het is de beer die 1 kleur heeft toch? Geen gekleurde voetzoeltjes etc???
volgens mijn is hij hier nog te bestellen : Jellycat Bashful Teddy Small, Bears, Jellycat Soft Toys, Web Shop, £7.50, The Parsley Pot en ze bezorgen ook in nederland
Bashful Honey Bear Teddy Bear Small - 7" - Jellycat Bashful Honey Bear (Small) by Jellycat - Compare Prices and Deals, Shop & Buy Online in Australia at MyShopping.com.au JellyCat Bashful Honey Bear Medium NEW in Bashful Products Hopelijk heb je hier wat aan. Volgens alle site's is hij op voorraad.
yup idd.. NIET de honeybear.. (jammer want die is overal te vinden) ook niet Oscar, maar Teddy.. lastig te vinden
ik heb je gepb want ik kwam deze link tegen Jellycat Bashful Teddy Small, Bears, Jellycat Soft Toys, Web Shop, £7.50, The Parsley Pot
The Gingham Duck - Buy wool, yarn & haberdashery In Sligo, Ireland | sligo, ireland, wool, wool shop, sligo wool shop, wool shop sligo, yarn, yarn shop, yarn shop sligo Hier staat hij wel op! *edit* alleen dus de grote versie.:x
mischien een idee om dit topic dicht te laten doen en dan een nieuwe topic te open met de juiste naam van het beertje ... zo zien mensen de naam ook staan en wie weet is er dan iemand die zegt van jaaah die heb ik ?
Yup Nynke, helaas alleen de grote versie idd.. zou jij even andere topic willen openen dan missymaaike? ik moet even paar poepluiers doen
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/330441-gezocht-jellycat-bashful-teddy-small.html#post11878563 hierbij het nieuwe topic lijkt mijn dat deze dan dicht kan