Aangezien ik hier regelmatig berichten lees van dames die zonder werk zitten en een baan zoeken, probeer ik het eens hier. Wij hebben een vacature maar er is besloten deze niet via een vacature site uit te zetten maar zelf mensen te zoeken. Aangezien ik in mijn eigen 'netwerk' niet zoveel werkzoekenden heb, dacht ik..waarom niet via ZP Ik hou t hier even heel beknopt, reacties kunnen per pb. Het gaat om een fulltime, administratieve functie, in Hilversum. Gezellig, klein, informeel, hectisch bedrijf, goede arbeidsvoorwaarden. Meer weten? PB! PS Beheer..mocht dit om een of andere reden niet mogen..let me know aub.
o jammer hilversum veels te ver weg, super dat je het via hier doet, er is vast een dame heel blij met de vacature, hoop dat jullie wat vinden via hier, succes.
jammer dat het in hilversum is ook voor mij te ver weg helaas maar wel super dat je dat hier neerzet! komt vast goed
Zo heb een hele hoop pb's gekregen dus die ga ik maar eens beantwoorden. 2 parttimers is helaas geen optie, we zoeken echt 1 persoon.