We blijven twijfelen over de naam van onze tweede dochter. Wat vinden jullie het leukst.....Femm of Yenthe... Andere opties zijn ook meeeeeeeer dan welkom haha
Jenthe met een J. Femm vind ik afschuwelijk en zeer onpractisch, die naam zal altijd gespeld moeten worden.
Yenthe Femm vind ik een nogal zware naam. Dat komt waarschijnlijk door de -m- aan het einde (ik vind Bram bijv. ook een zware naam). Yenthe klinkt lichter, wat mij betreft
Fem! Yenthe/Jinte/Yinthe/Yinte ik ben al een aantal keer gestruikeld over deze naam op dit forum (gaat blijkbaar populair worden) Maar oef, het kan ieder moment gebeuren zie ik. Succes met de laatste loodjes!
Fem! Had ik ook geopperd bij je vorige topic! zie dat je hem hebt opgepikt! Ik vind Fem heel leuk en stoer, staat ook goed bij de naam van je andere dochter!
Fem (of Femm). Geweldige naam. Wij krijgen er veel positieve reacties op. Yenthe vind ik niet zo. Maar is een prima naam hoor.
Fem onze dochter heet Femke maar wordt altijf afgekort natuurlijk en vindt evht niet erg,wel leuk zelfs!