Ik weet mit zo goed waar eit te plaatsen dus sorry als het verkeerd staat. Ik zit de laatste week gewoon niet lekker in mijn vel,sinds vorige week donderdag ben ik met vlagen misselijk,wel honger,maar als ik dan eet weer geen honger meer. Vanmiddag ineens trek in patat Verder heb ik af en toe een beetje last van mijn buik beetje een zeurend gevoel. Ook heb ik last van mijn borstten,voelen zwaar aan zeg maar. En sinds twee dagen ben ik zo vreselijk moe!!ik val zowat om van de slaap en lig er dan tegen half tien al in terwijl ik normaal pas tegen elfen ga. Ben ook sjaggo omdat ik me mezelf niet voel.voel me echt andes zeg maar. Ik ben aan de pil,maar mijn oudste is ook door de pil heen gekomen.. Schijnt dat het dus kan! Verder ben ik twee weken geleden ongesteld geworden,vrijdags. Maandag was ik er zo goed als weer vanaf maar wel een normale ongesteldheid.normaal is dag twee wel heftiger,want dan lek ik vaak door,dit keer niet maar het was ook niet heel weinig. Gewoon normaal dus,sorry voor de lastige uitleg Maar goed afgelopen maandag bij de ha geweest,die dacht eerst aan de blinde darm of een eierstok,maar had geen koorts oid. Dinsdag geweest voor urinecontrole maar dat was helemaal schoon. Vanmiddag moest ii weer terug voor inwendig onderzoek,hij heeft gekeken naar de baarmoeder en de eierstokken maar hij kon niets apart voelen. Dus moet het een week aankijken,maar vroeg me af of ik misschien toch zwanger kan zijn? De klachtten lijken mij best aanwezig ervoor namelijk en aangezien ik aan de pil ben word de ongi opgewekt toch. Ik ben nu even gestopt met de pil,om te zien of er misschien nog wat dwars zit ofzo. Verder heb ik ook dagelijks hoofdpijn,ook erg vermoeiend. Vooral links aan de zijkant. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Alvast heel erg bedankt want word er best moe van.. Oja heb wel een test grdaan vanmorgen maar die was negatief.
heh bah meid, wat vervelend, heeft de huisarts ook geen zwangerschapstest gedaan? toen je toch urine moest laten controleren? en waar zit je in je cyclus, want misschien is testen nog te vroeg? ik moet zeggen dat je klachten wel erg veel op mijn klachten lijken toen ik net drie weekjes zwanger was, het lijkt me in ieder geval iets hormonaals als ik dat zo lees, en ontzwangeren lijkt me ook niet meer, lastig hoor, wil je graag helpen, maar weet even niet meer te zeggen dan dit suc6 ermee
Ja vind het zelf dus ook erg vervelend..als ik naar de klachten kijk denk ik ook direct zwanger,zij de assistente ook maar ja de test is negatief en ik ben aan de pil..heb trouwens microgynon,al jaren dus dat zal het ook nirt zijn. Ik vind het ook wat hormonaals inderdaad. Hoelang mijn cyclus is geen idee,tja ik slik de pil dus en heb dus een stopweek die word opgewekt. Maar goed als ik even ga rekenen,ik ben 15 juli ongesteld geworden,maandags was ik er weer vanaf. Nu moet ik officieel dus weer 12 augustus worden dmv de pil. Maar ik ben nu dus ff tussendoor met de pil gestopt,stel je voor sat het wel zwanger is,dan wil ik niet langer doorslikken! Maar goed,nu ij dus gestopt ben met de pil, word ik dan wel gewoon ongesteld? Of ook niet meer? Jawel toch? Want het word opgewekt.. Pff vind het zo lastig allemaal!
He meid,vervelend! Maar als je 2 weken terug ongesteld was kun je nu ook nog niet positief testen. Maar wat je klachtjes zouden kunnen zijn?? Misschien de hormonen van de pil? Misschien dat je een andere moet gaan slikken? Zwanger zou kunnen maar dan lijkt me dan dat de test positief had geweest dus ik zou het zwanger zijn even op zij zetten denk dan eerder dat je misschien reageert op de hormonen van de pil. Ik heb dat ook gehad,jaren de zelfde pil geslikt,nooit problemen. Maar opeens begon ik klachten te krijgen,hormonaal helemaal in de ellende zeg maar. Moest toen stoppen met de pil 2 maanden en dan weer opnieuw proberen,maar toen was ik al zwanger Dus toen was ik beroerd van andere hormoontjes hihi. Maar misschien eens overleggen met HA als je nog geen kindje erbij wilt nu,om een andere pil te nemen of de prikpil? Ik heb na mijn jongste de prikpil gehad en totaal geen last van hormoontjes e.d. Voelde me prima ermee! En tja,als je zwanger wilt worden,dan de pil de prullenbak in
Spitsmuis,het kan aan mij liggen hoor maar je zegt eerst dat ik nog niet positief kan testten en even later zeg je dat mijn testen bij een zwangerschao al positief moesten zijn? Ik snap het even niet..ben er niet helemaal bij met mijn hoofd haha