kv test lichter dan gisteren

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wies31, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey,

ik heb hem ook al geplaatst bij zwangerschapstesten, maar nog even hier, mss dat er meiden zijn die dit ook hebben gehad, en waar het toch positief is uitgepakt.
    de onderste kv test is van vandaag, en ik vind hem een fractie lichter dan die van gisteren. kan dat kwaad? kan het mss schelen hoe geconcentreerd je urine nu is. ik had namelijk wel een grotere plas dan gisteren, dus mss ook minder geconcentreerd dan?
    morgen zou ik 4 weken zijn, het is nog zo pril. graag jullie mening, thanks! x

Uploaded with ImageShack.us

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zou even afwachten.
    Hcg verdubbelt om de 48 uur en bij de èèn sneller als bij de ander.
    Morgen zou hij wel al iets duidelijker moeten zijn.
    Ook kan het inderdaad zijn dat je gisteren avond te veel hebt gedronken.
    Je kunt anders vanmiddag nog een test doen door na het plassen 3uur niet te drinken...succes!

3. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ik neem aan dat de middelste test van gisteren is/ Die is inderdaad ietsje donkerder. Maar die is ook al volledig ingedroogd en die onderste is natuurlijk "vers" . De streep wordt na verloop van tijd altijd ietsje donkerder volgens mij, dus je moet eigenlijk een dag wachten om een echt goede vergelijking te kunnen maken bij de lichtere streepjes rond nod.
    hoe onhaalbaar ook; probeer je nu nog geen zorgen te maken. En morgen weer een testje natuurlijk. Jullie hebben er zo te lezen heel veel voor moeten doen, logisch dat je je al snel zorgen maakt.
    Succes meid, ik hoop op een goede zs voor je!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt geen Pregnyl gespoten ivm je cryo-tp trouwens?

Je zit nu 9 dagen na je TP zie ik. Wanneer mag je officieel testen van het ziekenhuis?

Hoop dat alles goed blijft gaan en dat je inderdaad zwanger bent!

5. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Je ziet het wel vaker dat de test een dag later lichter is als je om de 2 dagen test zie je dat ze donkerder worden je drinkt natuurlijk niet elke dag precies even veel ik zou gewoon over 2 dagen nog eens testen dan is ie hoogs waarschijnlijk wel duidelijker gefeliciteerd meid

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bedankt meiden. en inderdaad, hij is nu wat ingedroogd, en het verschil wordt al kleiner.
    de pregnyl jkan het niet meer zijn, ik heb zondag een test gedaan om te kijken of het uit mijn lichaam is, en die was toen blanco, dus dit is echt eigen hcg.
    vorige keer hebben we een bbz gehad, dus vandaar dat ik me ook zorgen maak, als het langzaam stijgt, ben ik daarvoor weer bang. ppppff, zal blij zijn als het een beetje verder is. maar ik zit ook wel een beetje op de roze wolk hoor! :)

7. Mamaloe1973

29 okt 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gisteren ook dat de ene test lichter was dan de andere van kruidvat, maar wat bleek, ik had bij die ene teveel druppeltjes urine erin gedaan en die test bleef lichter dan die andere.
    Je moet ook echt je aan die vier druppeltjes urine houden bij deze testen.

Maar ik ga je alvast feliciteren hoor, dit is gewoon zwanger, ik had gisteren precies zulke testjes als jou, en net een vet positieve test in handen van Clearblue digital.

Deel Deze Pagina