Hoi Meiden Zoals beloofd zou ik weer gaan testen Hierbij een gewone Clearblue plus test en een digitale test...... Wat vinden jullie ervan!!! Ga het nu wat meer geloven dat er bij ons weer een wondertje onderweg is... hoelang ben ik zwanger als op de digitale staat 2-3 weken? Gr Silly
Vet positief dus haha! Als je even bedenkt wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie was kun je het uitrekenen. Ik heb dat toen gedaan en kwam op 3 weken en 6 dagen. Ennuh... gefeliciteerd, geloof het maar want het is echt zo!!
Hoi Meiden Nog even een vraag... Mijn laatste ongi was zo rond 19 oktober maar de ene keer was mijn cyclus 30 dagen en soms 29 of netjes 28 dat schommelde nogal.... Dus klopt het dan wel wat er op de test staat 2-3 weken? Hoelang ben je dan zwanger? en wanneer dan ongeveer uitgerekend? Gr Silly
Eerste dag van je laatste menstruatie is volgens mij 1e dag zwangerschap. Ik had 22okt eerste ongi dag en kijk banner
hoi silly, volgens mij staat er op de clearblue test dat ze rekenen vanaf het moment van de ovulatie. Dus als er 2-3 weken staat ben je 4-5 weken zwanger dacht ik...moet je even goed doorlezen gefeliciteerd!
Hoi Als ik 19 oktober voor het laatst ongi ben geweest dan ben ik als ik het goed uitgerekend heb nu 4 weken en 5 dagen zwanger. klopt het dan wat er op de test staat 2-3 weken? Gr Silly
Je moet er bij deze test 2 weken bij optellen! dus als als er staat 2-3 weken tel daar 2weken bij op dan ben je dus tussen de 4&5 weken zwanger. Dat klopt dus als het vanaf je laatste menstruatie gerekend dwk5dg bent. Deze test test vanaf de bevruchting.
Ik kwam toen op 3w6d uitgaande van mijn laatste menstruatie... Maandag weet ik of het ook echt zo is, dan mogen we naar de vk. Hoop voor jou dat je idd bijna 5 weken bent, dat scheelt een week stress haha!