Wij hebben gisteren echo gehad met 15 weken en 4 dgn.. Helemaal blij te horen wat het wordt natuurlijk maar zelf heb ik hier helemaal geen ervaring in. Daarom toch de vraag aan de ervaringsdeskundigen hier zien jullie een meisje of een jochie??
Ik zie geen geslacht. Met die termijn moet je een potty shot hebben. Vanaf de zijkant is het niet meer te zien.
Ik zie het niet, bij de onderste sowieso niet en de bovenste (waar het dan op te zien moet zijn) zie ik het ook niet.
Als ik kijk zeg ik meisje vind t gewoon echt een meisje haha nergens op gebaseerd want zie ook niets heb je echt geen andere echo want de nub is er nu niet meer
Ohh wat jammer dat jullie het niet zien.. Nu begin ik te twijfelen of het dan wel zo duidelijk voor hem geweest is... Ik heb de foto nogmaals toegevoegd. Wat ik heb omcirkeld zouden de schaamlipjes moeten zijn.. Een meisje dus.. Hoop dat hij het goed heeft..
Lastige foto Miekiej, maar tijdens de echo zelf is het vast veel duidelijker geweest met die bewegende beelden. Ik zou eerder vertrouwen op de echoscopist dan op ons (leken met maar 1 stil plaatje)
Ja die twee streepjes lijken schaamlipjes maar zou niet weten hoe ik t moet zien zegmaar maar daar zou je het wel beter gezien hebben dan zou t toch wel een meisje zijn ? Hihi Lijkt wel of er via de zijkant gekeken is in plaats van er tussen maar goed wij zijn maar leken indd 😋
O zo! Zo zag onze echo er ook uit. Ook bij Jan Koning geweest trouwens. En ze is nog steeds een meisje Zal de foto bijvoegen
Ja klopt. Het ging heel snel ondanks dat we lang consult hadden maar verder genieten hoor!! Hij verteld heel veel en kijkt ook naar de gezondheid zo kon hij open ruggetje, hazenlipje, klompvoetjes, waterhoofdje al uitsluiten dus prettig idee.. Veel plezier!!
Wij hebben alleen een kort consult geboekt dus denk niet dat ie daar allemaal naar gaat kijken.. Hoe lang waren jullie binnen?