eerste echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Sannie92, Jun 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Vandaag weer de eerste echo gehad omdat we geen idee hadden hoelang ik nu precies zwanger ben. Ben er de laatste tijd niet mee bezig geweest en niets bijgehouden dus. Ivm met herhaalde miskramen had ik er even genoeg van.

Nu blijk ik 5.5 week te zijn, op de echo was een mooie vruchtzak te zien met een dooierzakje erin. Nog geen vruchtje. Volgende week donderdag weer terug.

De gyn zegt dat dit er goed uit zag voor het termijn.
    Meerdere mensen zo vroeg een echo gehad?

2. beccie86

beccie86 Actief lid

Sep 12, 2012
    299
    0
    0
    Ik heb bij mijn dochter ook met 5,5 welen een echo gehad. Was indd ook alleen het vruchtzakje en dooier zakje te zien. 2 weken later met 7,5 weken nog een echo met kloppend hartje. Ik had zo vroeg de echo ivm 2 missed abortions dus had met 5,7,9 & 12 weken echo's

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    ja hoor bij de jongste en bij deze jongste was ik 5.2 met de eerste echo en met deze waren we nog vroeger 4 a 5 weken en inmiddels 11 weken zwanger en de 16e een goede echo :D ;)

4. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

Oct 3, 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik precies dezelfde termijn en hetzelfde zichtbaar.

5. tiktak15

tiktak15 Actief lid

Jun 20, 2015
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    I had a scan at 5+5 and they could see the yolk sac and the heartbeat, but it is normal not to see the heartbeat until 6 weeks

6. Lexi

Lexi Actief lid

Dec 24, 2014
    253
    7
    18
    Echo gehad met 5 en 6 weken. Met 5 weken nog weinig te zien, geen vruchtje. Week later vruchtje met hartslag. Een paar dagen maakt zoveel verschil, echt bijzonder:) Je echo lijkt me idd redelijk normaal voor die termijn.

Gefeliciteerd en wens je een goede zwangerschap toe!

7. Emlilo

Emlilo Bekend lid

Apr 27, 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eerste echo op 5 weken ivm eerdere miskraam, vruchtzakje + dooierzakje / nog geen vruchtje.
    Twee weken later op 7 weken een vruchtje te zien en hartje gehoord :D

8. dromer83

dromer83 Actief lid

Nov 4, 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een hartje bij ongeveer 6 weken. Ik had ook een vroege echo ivm een miskraam.
    Daarna goeie ontwikkeling te zien en zie mijn banner. :D

9. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Had ook een vroege ivm niet wetend hoe ver ik zal
    Wezen later 4 dagen naar voren gezet heb ook ooit een mk gehad met 10 weken dus mocht sowieso vroeg .. Echo was met 5w5d ook en je zag een zwangerschapsring met vruchtje met kloppend hartje .. Dus het is niet gek zo vroeg hoor :)

10. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Ja ik lees er idd wisselende verhalen over. Ik wacht het rustig af. Donderdag ochtend gaan we weer kijken of we wat meer zien.

Al hoewel de klachtjes ''lekker'' aanwezig zijn. Pohh wat ben ik misselijk laatste dagen. En de gehele dag door.

11. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Ik duim op een mooie echo met kloppend hartje

12. Sherra

Sherra Actief lid

Jun 4, 2015
    312
    174
    43
    Mijn eerste echo was met 5-6 wkn, ik was nogal onzeker. Daarop was nog niks te zien. Gisteren eerste ''echte'' echo gehad. Mooi kloppend hartje en een vruchtje van 1,3cm ving ik op. :) Ben nu 7wk en 4dgn. Ik ga voor je duimen :)

13. moedertje1991

Jan 13, 2015
    14
    0
    0
    Gisteren een echo gehad. Ben ongeveer 6 weken. Er was een al een klein vruchtje te zien met een knipperlichtje. Waarschijnlijk ben je nog net te vroeg geweest

Share This Page