Hallo allemaal, Vandaag weer de eerste echo gehad omdat we geen idee hadden hoelang ik nu precies zwanger ben. Ben er de laatste tijd niet mee bezig geweest en niets bijgehouden dus. Ivm met herhaalde miskramen had ik er even genoeg van. Nu blijk ik 5.5 week te zijn, op de echo was een mooie vruchtzak te zien met een dooierzakje erin. Nog geen vruchtje. Volgende week donderdag weer terug. De gyn zegt dat dit er goed uit zag voor het termijn. Meerdere mensen zo vroeg een echo gehad?
Ik heb bij mijn dochter ook met 5,5 welen een echo gehad. Was indd ook alleen het vruchtzakje en dooier zakje te zien. 2 weken later met 7,5 weken nog een echo met kloppend hartje. Ik had zo vroeg de echo ivm 2 missed abortions dus had met 5,7,9 & 12 weken echo's
ja hoor bij de jongste en bij deze jongste was ik 5.2 met de eerste echo en met deze waren we nog vroeger 4 a 5 weken en inmiddels 11 weken zwanger en de 16e een goede echo
I had a scan at 5+5 and they could see the yolk sac and the heartbeat, but it is normal not to see the heartbeat until 6 weeks
Echo gehad met 5 en 6 weken. Met 5 weken nog weinig te zien, geen vruchtje. Week later vruchtje met hartslag. Een paar dagen maakt zoveel verschil, echt bijzonder Je echo lijkt me idd redelijk normaal voor die termijn. Gefeliciteerd en wens je een goede zwangerschap toe!
Eerste echo op 5 weken ivm eerdere miskraam, vruchtzakje + dooierzakje / nog geen vruchtje. Twee weken later op 7 weken een vruchtje te zien en hartje gehoord
Hier een hartje bij ongeveer 6 weken. Ik had ook een vroege echo ivm een miskraam. Daarna goeie ontwikkeling te zien en zie mijn banner.
Had ook een vroege ivm niet wetend hoe ver ik zal Wezen later 4 dagen naar voren gezet heb ook ooit een mk gehad met 10 weken dus mocht sowieso vroeg .. Echo was met 5w5d ook en je zag een zwangerschapsring met vruchtje met kloppend hartje .. Dus het is niet gek zo vroeg hoor
Ja ik lees er idd wisselende verhalen over. Ik wacht het rustig af. Donderdag ochtend gaan we weer kijken of we wat meer zien. Al hoewel de klachtjes ''lekker'' aanwezig zijn. Pohh wat ben ik misselijk laatste dagen. En de gehele dag door.
Mijn eerste echo was met 5-6 wkn, ik was nogal onzeker. Daarop was nog niks te zien. Gisteren eerste ''echte'' echo gehad. Mooi kloppend hartje en een vruchtje van 1,3cm ving ik op. Ben nu 7wk en 4dgn. Ik ga voor je duimen
Gisteren een echo gehad. Ben ongeveer 6 weken. Er was een al een klein vruchtje te zien met een knipperlichtje. Waarschijnlijk ben je nog net te vroeg geweest