Ik ben een paar dagen te laat met de pil begonnen. Omdat ik deze vergeten was bij te bestellen. Oeps!!! Nu heb ik deze maand goed mijn eisprong gevoeld. Zit nu ongeveer 10 a 11 dagen na mijn ei. Na rare symptomen wou ik toch graag checken. Niet dat ik strx nog 3 weken de pil slik. En ik miss toch zwanger ben. Nu de grote vraag. Ik heb heel stom om 23 uur gister een test gedaan. In het slaapkamer licht. Leek hij negatief. Vanmorgen was hij geel maar zag iets. Dus na gespoeld met water. Toen zag ik meteen een licht streepje. Dit kan toch geen indroger zijn als ik hem nat maak. In het verleden met een twijfel ging het streepje meestal weg. Ik weet dat ik gewoon over een paar dagen nog eens moet testen. Maar ik was benieuwd of er iemand dit ook eens doet of deed met water.
Ja hoor, even een druppel water om hem door te laten lopen is heel gebruikelijk bij bijv gelige testen.
Na zon lange tijd kunnen er ook indrogers ontstaan zeker door dat hij dus boek geel uit slaat. Ik zou een nieuwe doen en deze als fout beschouwen. Na spoelen met water vind ik na zon lange tijd niet meer geldig.
Ik zie hem eigenlijk best wel duidelijk! Maar nu ben ik ook iemand die graag streepjes ziet waar ze er niet zijn ..dus of je nu op mij moet vertrouwen