Hoii🙋 15juni voor het laatst ongesteld geweest.. vorige cyclussen waren allemaal 28 dagen.. nu 3 dagen overtijd of misschien late eisprong?? Vanochtend een test gedaan en daar staat een heel licht streepje op?? Zien jullie hem ook? Maar is het niet een te licht streepje voor 3 dagen overtijdd
Ik zie helaas geen streepje... Op 3 dagen na NOD mag je over het algemeen wel een zeer goed zichtbaar streepje verwachten. Misschien een verlate eisprong? Hoe zeker ben je van je eisprong?
Ik ben niet zeker wanneer ik mijn eisprong heb gehad + dat we ook nog condooms hebben gebruikt.. snap er helemaal niks meer van Heb nog een foto misschien dat deze duidelijker is? Misschien ben ik mezelf gek aan het maken
Ik zie niks. Maar als je aangeeft dat je condooms hebt gebruikt is dat dus ook maar goed misschien... Of is er wel een kinderwens of dit moment?
De kinderwens is er zeker. Alleen nu nog eventjes niet vandaar dat we nu nog condooms gebruiken😊
ik zie ook niets. en misschien ben je ook niet overtijd en heb je een late eisprong (gehad), dan komt je menstruatie vanzelf wel
Dank je voor de reacties dames! Ga maar gewoon rustig afwachten.. zou ook wel echt bizar zijn als het echt zou zijn. Dacht echt heel even dat ik een vaag streepje zag op de test.. Misschien nu toch wel "kriebels" voor een 3e kindje wie weet Groetjes
Op de eerste zie ik heeeeeeeel licht een roze streep. Op de tweede vreemd genoeg niet! Misschien lopen ze nog op! Hoop het voor je😊
Ik zie helaas niets, maar het lijkt me ook hoogst onwaarschijnlijk als je gewoon condooms hebt gebruikt.