Vrijdag naar de camping...hoe laat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tamaraliza, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Hey ladies!
    Afgelopen zaterdag heb ik weer lekker onze stacaravan gesopt, zodat we daar weer zovaak mogelijk in de weekenden en vakanties van kunnen gaan genieten.
    Vrijdag is het de eerste keer dat we met z'n 3tjes een weekend gaan (Liza is er wel al geweest, maar toen was ze een week en toen waren we er 4weken :)). Ik geloof dat ik wel de dingen heb die ik nodig heb, maar nu komt het....hoe laat gaan we rijden?:( Ik werk op een basisschool en kan rond half 5 thuis zijn. Als we dan meteen weggaan zijn we (als we niet teveel file hebben) tussen 6 uur en half 7 op de camping. Ideaal! Alleen is het zo dat Liza altijd om 5 uur een fles krijgt en om 6 uur groente (potje). Wat is nou het handigst? Om half 5 gaan rijden, ergens onderweg de fles geven en op de camping groente (en dus hopen dat we niet teveel file hebben) of thuis fles en groente geven en daarna pas naar de camping? Dan zijn we er pas rond 8en en moet Liza alweer een fles en meteen naar bed ;)
    Andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom! :D

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou thuis een fles geven en daar een potje.

(haha grappig, onze kindjes zijn exact even oud zie ik nu :D)

3. Tamaraliza

Nou inderdaad, leuk!
    Thuis flesje en op de camping groente wordt lastig, want daar zit een uurtje tussen en we doen er 1,5 - 2 uur over naar de camping...

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar kun je niet een beetje spelen met het schema? Het hoeft toch niet allemaal zo nauw? Soms eet mijn zoontje om half 5 al z'n prakkie, maar morgen kan het zo 6 uur zijn.. Ligt er maar net aan.

En groenten een uur na de fles is toch ook best snel? Mijn zoontje zit op 3 flessen overigens en drinkt s'middags meestal thee of water.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou ook de fles voor vertrek geven, dus om half 5 en dan de groenten bij aankomst op de camping.
    Lijkt me niet echt een probleem voor een keer.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou inderdaad ook de fles thuis geven, en de groente op de camping. Waarschijnlijk is ze in de auto wel genoeg afgeleid. Desnoods neem je nog een stukje boterham mee, dat ze in de auto op kan knabbelen.

Met bijna 8 maand worden de precieze tijdstippen toch wat minder belangrijk merkte ik hier.

7. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik zou thuis de fles geven en daar het potje! Leuk hé stacaravan....wij hebben er ook een en de kids vinden het echt geweldig!

8. Tamaraliza

Zo...we zijn er hoor ;)
    Heb uiteindelijk de fles onderweg gegeven en dr groente op de camping. Ging prima! :)
    Bedankt voor jullie reactie! -x-je

Deel Deze Pagina