Wij willen voor de eerste verjaardag van ons zoontje een driewieler kopen, eentje met zo'n duwstang waar hij dus al vrij snel in kan zitten en nog lang mee vooruit kan. Nu heb ik een beetje rond gekeken, maar er zijn er zo veel en de prijzen variëren enorm! Van 30,- tot wel 200,- Dit vind ik dus behoorlijk en vraag ik me af waar dat in zit en wat nu een goed fietsje is?? Hebben jullie adviezen of ervaringen met bepaalde fietsjes?
ik zou niet voor die van smart tikes gaan: Smart Trike Uno Benetton baby Driewieler Rood. Die trapt heel erg zwaar, mijn zoontje kan het nog niet eens terwijl hij op de puky zo weg reed. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.driewielers.nl/images/driewieler_puky_CAT1S_2324_schuin_voor.jpg
Wij hebben deze aangeschaft voor onze zoon zijn eerste verjaardag. Tot nu toe erg tevreden over. Weet niet hoe hij is met zelf trappen want onze zoon kan dat nog niet bol.com | Smart Trike Lollipop 3 In 1 | Speelgoed
Twee hele verschillende meningen dus Maar bedankt voor jullie reacties! Kunnen ze ook al vrij snel op de Pucky? Of is dat echt pas tegen de 2 jaar? Nog meer ervaringen van anderen?
Wij hebben deze Aximax: Smart Trike Lollipop 3 in 1 Driewieler + Gratis Bezorging | 0702022 Zit een vrijloop op, erg handig voor als ze nog niet bij de trappers kunnen of kunnen trappen
wij hebben ook de smart trike en bevalt tot nu toe geweldig maar ook hier nog niet zelfstandig fietsen