Ik zie ook een tweede streepje. Aangezien je vanmorgen een omowitte test had, denk ik dat deze Kruidvattest wellicht op je eisprong gereageerd heeft. Dat willen de KVtesten namelijk ook wel doen. Hoe raar ook. Heb je wel geklust afgelopen week? Als het inderdaad je eisprong is geweest, zou je dus over twee weekjes weer een zwangerschapstestje kunnen wagen.
De test is nu helemaal geel uitgeslagen dus is echt verkeerd gegaan. Nee is geen eisprong gebruik ook ovulatie testen dus dat kan ..ik vind 4 van die kleine druppels trouwens erg weinig krijg er echt maar mini druppeltjes uit. Als er al weinig hcg in je urine zit is dat dan toch te weinig of bekijk ik het verkeerd?
Heb je niet teveel druppels gebruikt, i.v.m het geel uitslaan? Of je urine was goed geconcentreerd dat kan ook. Als er een controle streepje is verschenen, dan is het goed gegaan.
Ja dat was die test van 2 dagen geleden wat geel is uitgeslagen dat was denk ik zowiezo te veel urine was op de goede gok. Maar die van vanmorgen was omo wit maar daar kreeg ik echt van die kleine druppels uit vandaar dat ik het weinig vind maar op alle twee wel gewoon controle streep. Och ja wacht nog maar een paar dagen af anders nog eens. Zit niks anders op.
Ja stom he dat wachten.....maar aangezien je nog niet echt ongi bent geweest weet je zo weinig he.... Anders kon je wel uitgaan van een cyclus...
Succes met wachten, hopelijk is het omdat je nog niet voldoende hcg in je lichaam hebt voor een goede posi test. Ja het wachten blijft verschrikkelijk altijd, vooral als je menstruatie weg blijft
Ja pfff dat is het hem net. Voelde iedere keer vanalles dat ik dacht ja nu komt hrt. Maar voel nu helemaal niks meer. Een normale cyclus is het in ieder geval niet zo ver ben ik al. Zette het maar door weet je tenminste waar je aan toe bent want dit is toch echt niks. Erg frustrerend.
Maar na het verwijderen van je spiraal ben je nog niet ongi geweest toch? Dan kun je ook niet spreken van een normale cyclus natuurlijk. Het kan nu ook gewoon even duren voordat je ongi wordt. Alhoewel je wel gewoon een ei hebt bij een spiraal he? Werd je ongi met je spiraal?
Volgens mijn gynaecoloog ben je meteen weer normaal zal ik maar zeggen als de mirena verwijderd is. Geen ontspiralen etc en gewoon meteen vruchtbaar. Die test van gisteren is ok licht positief wel ook na de afleestijd dus. Pfff haha heb dit noog nooit bij een kv test gehad bleven gewoon wit. Deed b ij de spiraal ook regelmatig een test omdat ik niet ongi werd zodat we niet opeens voor een verrassing kwamen td staan. Maar ja is afwachten.
Nou........... Als jij nooit ongi werd kan het zijn dat je lichaam nu even in de war is Want een spiraal zorgt er alleen voor dat een ei niet kan innestelen toch? Dus is het dan zo dat je gewoon nooit een ei had of?
De Mirena spiraal heeft ook een bepaald hormoon waardoor heel veel vrouwen helemaal niet meer ongesteld worden. Ben wel benieuwd, hoop voor je dat een volgende test wat duidelijker is
Ik werd zelf ook nooit ongi bij de spiraal namelijk...dacht dus ook dat ik dan geen ei had. Dus dan kan het toch best zijn dat je lichaam even in de war is na het verwijderen van een spiraal he?
In principe zou je je cyclus terug moeten hebben van voor de spiraal. Kan zijn dat die net begonnen was bij verwijderen of al halverwege was. Tenminste zo is het mij uitgelegd.
ja maar meisje als jij al die tijd geen ei had en dus geen ongi is het niet zo vreemd dat je cylcus in de war kan zijn toch? Ik wens je iig veel succes en hoop dat je snel een knaller hebt!