helppp vieze poes

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Heleuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ik heb een poes, naja een jeweetwelkater..... gecastreerd dus.... maar hij gaat de laatste tijd steeds op mijn dekentjes rijden... GADVER ..... alsof ie ze aan het verkrachten is.... en hoe zachter de dekentjes hoe meer wipbewegingen hij maakt....

heb ik een sex verslaafde kat ofzo? dacht dat ie hormonen verdwenen waren nadat ze zijn geholpen.... snap er niks van :(:(:(:(:(:(:(:(;)

2. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    volgens mij is het niks "sexueels"maar meer een uiting van dominantie

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja is dat echt zo????????????? wat apart heb ik nog nooit van gehoord...... ik vind het echt smerig eruit zien...

4. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    ja kan ik me voorstellen. Maar ik weet van honden dat het dominerend gedrag is. Zou het eens navragen bij de dierenarts

5. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    trouwens wel grappig,

Een kat die een dekentje wil laten zien wie de baas is :D

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als een dier ergens op rijd, dan is dat een teken van dominantie. Wel apart dat ie het op dekentjes doet, maar het is inderdaad niks seksueels. Honden doen het ook bij elkaar en dat heeft ook niks met paring te maken, maar met domineren. Vraag desnoods aan je dierenarts hoe je het hem af kan leren ;)

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    :D:D
    Ik heb soortgelijks met mijn poes.
    ze is al jaren terug gesteriliseerd maar nog steeds zeer regelmatig krols. en schijnzwanger, sleept ze met sokken en ondergoed door het huis heen alsof het haar jong is haha:(:(
    Volgens de dierenarts is er ws een klein stukje weefsel achter gebleven bij de sterilisatie ( bij haar zijn ook de eileiders en baarmoeder verwijderd) en dit veroorzaakt het dus.(hormonen)

Misschien ook zo bij de kater??:D:D:D:D

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

oke, hihi wat grappig..... ik dacht misschien denkt ie dat dat zachte dekentje een poesje is..... nah hij zat laatst ook op Sam zijn berenkleed op de grond, waar zon kop op zit...... lijkt dan toch echt offie ''zin'' heeft hihi

ga wel even op internet kijken of ik dat af kan leren, schaam me dood als ik visite heb en die kat begint ineens als een dolle te rijen hihi

9. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Oke na het zien van de titel van het topic wilde ik gelijk een niet-grappig grapje maken. Deze hou ik dan ook maar voor me :p

Maar, inderdaad even dierenarts bellen. Beste oplossing, want die gasten weten er veel vanaf als het goed is.

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

Het kan idd goed een teken van dominantie zijn, is die al lang geholpen? Als het pas geleden is kunnen er nog hormonen achtet zijn gebleven. Verder kan het ook wel een beetje sexueel gedrah zijn hoor, hoort nou eenmaal ook bij dieren en is niks geks ofzo, althans niet voor hun. Wij hebben een mops die zo lang door gaat tot die daadwerkelijk klaar komt, ik vind het ook ni fijn maja wat doe je eraan... De aard van het beestje maar wegnemen?

11. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Onze inmiddels overleden gecastreerde kater deed dit ook. En als er geen gewillige poes in de buurt is moet je toch wat? Gun hem lekker zijn genietmomentje.. fleecedekentjes (die waren hier favoriet) regelmatig in de was en klaar ben je weer (en hij ook)! En wat het bezoek er van denkt als hij het toevallig een keer doet waar zij bij zijn: lekker belangrijk! Ik zou hem er absoluut niet voor straffen!!

Deel Deze Pagina