We zijn nu 33 weken zwanger van onze dochter. Zelf vinden we de naam Nouk een erg leuke en stoere naam. We vragen ons alleen af of het een echt naam gevoel geeft. We willen echt een één lettergreep naam en het liefst geen naam die erg vaak voor komt. De vraag aan jullie, wat vinden jullie van Nouk? Als jullie het niks vinden hebben jullie dan misschien alternatieven? Alvast bedankt!
De dochter van mijn vriendin heet Nouk. En ze is ook echt een Nouk. Een lief knap meisje die heel goed weet wat ze wil. Ik vind het een geweldige naam.
Ik kan het me goed voorstellen van Anouk, we willen dan ook roepnaam Nouk doen voornaam Anouk Wat grappig ik zie de naam Nouk ook een beetje bij een eigenwijs pittig karaktertje. Wat dat betreft denk ik nu nog meer dat Nouk de naam is voor ons meisje
Nouk vind ik gaaf! Ook voor op een paspoort. Ik heb Anouk ook nooit lelijk gevonden maar Nouk vind ik veel leuker.
Heel leuk juist! Wij hebben een Lou in de vriendenkring en ook dat is een heel eigenwijs meisje, ook een echte Lou.
Oeps ik dacht dat het als Nouk uitgesproken moest worden ipv als Noek. Het is niet mijn stijl maar vind het niet verkeerd.
Super bedankt voor jullie reacties! Het merendeel vindt de naam gelukkig leuk! Dus ik denk dat we het lekker bij Nouk houden!
Ge-wel-dig..!! Ik ben fan van de naam Nouk. Helaas hier een Anouk dichtbij, daarom is deze naam bij ons afgevallen.