Hallo iedereen! Wij denken de perfecte babynaam voor onze zoon gevonden te hebben, maar we twijfelen over de initialen. De initialen van de voornamen zouden B.J. zijn. Wat vinden jullie hier van? Alvast heel erg bedankt!
Ik weet denk ik wel waar je bedenking vandaan komt (blow job, toch?). Persoonlijk vind ik die associatie zo ver gezocht, dat ik BJ als initialen wel vind kunnen. Mijn vriend heeft echter om die reden mijn voorkeur qua tweede naam voor onze dochter afgewezen.
Echt denk je daar aan met B.J .Tjee dan kun je over alles wel heel erg ver doordenken. Zou niet weten waarom het niet kan.
De 'Blow Job' is dus het probleem haha. Mijn vriend vond dat het daarom misschien niet kon. Maar als ik de reacties zo lees is het niet echt een asociatie die snel gemaakt wordt.
Vind het wel erg ver gezocht, zegt misschien meer over je vriend Ach ja, a dirty mind is a joy forever he hihi
Ik had er ook niet aan gedacht. Misschien wat minder als je achternaam Pijper is ofzo Maar ik zou me er niet druk over maken want zo kun je van alle initialen wel wat maken.
het was niet in mij opgekomen, ik vind het eerlijk gezegd wel heeeeel raar dat je er uberhaupt overnadenkt. Het is niet eens nederlands.
Ik heb veel engelse vrienden en vriendinnen en een 'bj' is een heel bekend begrip in de Engelse taal. Sterker nog, het is een van de nettere manieren om het te zeggen. Daarom wilde ik gewoon even peilen hoe mensen er hier over denken.
ja maar jullie zijn nederlands, dus daar ga je dan toch vanuit. Zo kun je met elk initiaal wel iets bedenken.
Ik had al vanalles verzonnen wat het zou kunnen zijn, niks van allen slecht.. Blow job was totaal niet bij me opgekomen!