beste, mijn vriend mijn hondje en ik zijn per 23 maart met spoed opzoek naar een n woonruimte waar inschrijven en huursubsidie toegestaan zijn. Graag in de buurt van : Den Haag Rotterdam Amsterdam Utrecht Hilversum Bussum Zoetermeer Gouda Wie kan ons helpen hierbij? Dankuwel alvast xxx
je hebt hem net geplaatst... als je eerder iets wil raad ik je aan te googlen, marktplaats, woningsites ed
Als het zo'n makkelijke vraag was, kon je zelf het antwoord wel vinden, toch? Het zal helaas niet meevallen denk ik.
Wat verwacht je? Een succes? Iemand die je kant en klaar iets aanbied? Ik snap dat je ongeduldig ben als de nood hoog is. Maar nu reageer je zelf ook niet meer. Heel veel sterkte en succes met zoeken!
Ach jee, jij bent diegene die vorig jaar bedelde om geld hier op ZP voor een verjaardags (?) cadeau voor je vriend...... Grow up meis!
Jullie zeggen allemaal grow up terwijl niemand onze situatie weet. We waren op 1 haartje na dakloos. We waren net even buiten om de hond uit te laten en gelijk allemaal oordelen dat ik niet meer reageer.. Nou sorry hoor maar zeg lekker tegen jezelf "Grow UP! ! "
Sorry hoor, maar zwangerschapspagina is toch geen pararius.nl Ik heb een beetje het idee dat je uit huis bent gezet door huurachterstand. In je topic van vorig jaar had je bijvoorbeeld niks te eten, maar je bedelde om geld voor een verjaardagscadeautje. Je kan duidelijk geen prioriteiten stellen. Dat is heel onverantwoordelijk én kinderachtig inderdaad. Had je dan serieus verwacht dat de dames hier hun huis aan je zullen verhuren?
Nee en heb nooit huurachterstand gehad mijn oude huur baas daar in tegen wel daarom wonen we nu in een kamertje van 15 me.
Je oude huurbaas had een achterstand en daarom wonen jullie in een klein kamertje? Dan heb je toch onderdak?