Ik vraag me eigenlijk af of de verhuurder hun er wel uit mag schoppen binnen 20 dagen. Ik dacht dat je daar tenminste 3 maanden voor had. Wat zegt je huurcontract, TS ?
Het enige wat ik mij momenteel afvraag is of TS nog gaat reageren. Inmiddels zijn er meer dan genoeg serieuze antwoorden geweest.
De verhuurder moet je contract beëindigen en daarna heb je ivm bescherming voor huurders nog 3 maanden recht op het verhuren van het pand. Stap naar de gemeente. Deze kunnen je helpen. Wel moet je altijd netjes betaald hebben Buurman is een verhuurder en wilde zijn huurder buiten schoppen ivm zware verwaarlozing van het appartement. Vuilnisbelt is er niks bij. De huurder is naar de gemeente gestapt waarna verhuurder waarschuwing kreeg en nog 3 maanden moet uitzitten met de huurder.
ik woon in noord-west Friesland en in deze dorpen heb je echt binnen 1 week een huis, meerdere van mijn vrienden zijn al hierheen verhuist en allemaal binnen no time een huis, tuurlijk leeuwarden en echt de steden krijg je niet snel een woning maar de "onbekende" dorpen wel hoor en in het geval van TS moet je blij wezen dat je een huis krijgt en waar zou echt bijzaak moeten zijn, en daarom heb ik ook een website erbij gezet waar ze zich kan inschrijven waar ze snel een woning krijgt
ook als bijstand heb kun je gewoon verhuizen naar een andere gemeente hoor en daar weer een uitkering aanvragen dat maakt niets uit
Nou dan komt ze nog verder in de ellende denk ik, uitkering aanvragen duurt zo'n 8 week, en dan weer schulden van 2 maanden. Denk dat ze dan nog dieper in de ellende komt!
TS, ik wil je nog even succes wensen met alles. Hopelijk heb je wat aan de tips. Misschien kan je ook nog wat informatie inwinnen op het gemeente huis?