helppp! Wij zijn op zoek naar woonruimte.

Discussie in 'De lounge' gestart door RoxanneTobias20, 4 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Bijstand gaat via de gemeente, dus dan kunnen ze sowieso niet zomaar naar een andere gemeente.

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik vraag me eigenlijk af of de verhuurder hun er wel uit mag schoppen binnen 20 dagen. Ik dacht dat je daar tenminste 3 maanden voor had.

Wat zegt je huurcontract, TS ?

3. Amare

Amare Niet meer actief

Het enige wat ik mij momenteel afvraag is of TS nog gaat reageren.
    Inmiddels zijn er meer dan genoeg serieuze antwoorden geweest.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    De verhuurder moet je contract beëindigen en daarna heb je ivm bescherming voor huurders nog 3 maanden recht op het verhuren van het pand. Stap naar de gemeente. Deze kunnen je helpen. Wel moet je altijd netjes betaald hebben

Buurman is een verhuurder en wilde zijn huurder buiten schoppen ivm zware verwaarlozing van het appartement. Vuilnisbelt is er niks bij. De huurder is naar de gemeente gestapt waarna verhuurder waarschuwing kreeg en nog 3 maanden moet uitzitten met de huurder.

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38

ik woon in noord-west Friesland en in deze dorpen heb je echt binnen 1 week een huis, meerdere van mijn vrienden zijn al hierheen verhuist en allemaal binnen no time een huis, tuurlijk leeuwarden en echt de steden krijg je niet snel een woning maar de "onbekende" dorpen wel hoor en in het geval van TS moet je blij wezen dat je een huis krijgt en waar zou echt bijzaak moeten zijn, en daarom heb ik ook een website erbij gezet waar ze zich kan inschrijven waar ze snel een woning krijgt

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ook als bijstand heb kun je gewoon verhuizen naar een andere gemeente hoor en daar weer een uitkering aanvragen dat maakt niets uit

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nou dan komt ze nog verder in de ellende denk ik, uitkering aanvragen duurt zo'n 8 week, en dan weer schulden van 2 maanden.
    Denk dat ze dan nog dieper in de ellende komt!

8. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL

Hèhè eindelijk iemand die eens zo reageert! ;) :D

9. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    TS, ik wil je nog even succes wensen met alles. Hopelijk heb je wat aan de tips. Misschien kan je ook nog wat informatie inwinnen op het gemeente huis?

10. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

En ts, hoe is het nu? Is het nog goed gekomen? Hoop dat je nog iets hebt kunnen vinden.

Deel Deze Pagina