Wat vind je van, Meike Pleun Cato Saar (tje) Wies? Guusje Emma vind ik trouwens goed kunnen, ook voor een volwassen vrouw.
Ik vind Guusje Emma erg mooi! Ook als ze volwassen is vind ik het heel erg mooi. Zie een lieve mooie vrouw voor me. Gewoon lekker doen dus , succes!
Als jullie Guusje echt mooi vinden er gewoon voor gaan. Zelf vind ik het echt geen mooie naam en vind het ook wat minder voor een volwassen vrouw, ook Pien vind ik echt niet mooi. Tara, Emma en Maud vind ik wel leuk. Ik ben zelf geen voorstander van een top 10 naam maar zou eerder voor Maud of Emma gaan dan voor Guusje. Nog andere ouderwetse namen: Jet / Nel / Doreen / Cato / Metta / Els / Ingeborg / Lettie / Fie / Lida / Noor / Loes / Fenne / Femmy / Dina / Roelien / Riet / Ria.
ik vind guusje helemaal niks maar emma vind ik wel erg mooi.. dan zou ik eerder voor emma guusje gaan
Als jullie het mooi vinden zou ik er gewoon voor gaan, ik vind het geen rare naam in ieder geval en over smaak valt toch niet te twisten!
ook overna gedacht, maar ik heb geen kinderen verder en kom nog niet op een kinderdagverblijf/kleuterschool.. maar als emma in de top 10 staat (niet alleen in nederland) vind ik het vervelender dat de kans groot is datze nog 3 emma's in de klas krijgt straks.. iemand ervaring met namen die echt niet kunnen omdat er al zoveel rondlopen? of valt het toch wel mee..met de emma's en julia's? weet niet hoe betrouwbaar al die lijstjes zijn?
Guusje is inderdaad leuk! En als ze later kleinkinderen heeft dan wordt het Oma Guusje. Leuk toch! Mijn tweede naam is Marlieke. Die hoor je ook niet zo vaak.
Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar als dat de naam is die jullie leuk vinden, zou ik gewoon daarbij blijven. Eventuele suggesties: Fiep Jip Maud Noortje (kan later Noor worden) Maartje Lotte Pien (vind ik wél leuk ) Floor
Ik vind het ook leuk, Guusje! Of Noortje, Maartje, Daantje.. En ik denk dat het wel meevalt met de Emma's enzo hoor. In mijn omgeving ken ik 1 Emma. Op de creche valt het ook erg mee. Heus wel een Emma, Julia, Sofie en Lotte maar hoe erg is het.. Als het je eigen kind is is het toch de leukste
Emma, Sophie, Julia, Lotte, Sanne... allemaal namen die echt wel heel vaak voorkomen hoor! Wij hebben bewust gekozen voor een naam die je niet vaak hoort. Is verleden jaar maar 23 keer gegeven. Emma bijvoorbeeld 742 keer en Sophie bijvoorbeeld 874 keer!