Hoi dames! Ik ben nieuw op het forum maar lees al een tijdje mee. Ik en mijn vriend zijn nu sinds oktober bezig voor een kindje, en na elke keer een regelmatige cyclus is het einde nu zoek denk ik.. Heb vorige maand een follikel cyste gehad van 4cm maar die is zelf weggegaan na mijn menstruatie.. Vorige maand telde mijn cyclus 22dagen... Ik schrok me wezenloos want het was een week voor mn geplande NOD. Maar was teveel bloed voor een innestelling helaas. Ik ben ongesteld geworden op 11 mei dus, als ik daarbij 28 dagen tel ( heb normaal altijd 28,29 of 30 dagen) kom ik uit op 8 juni.. Dat was vorige week. Vanaf wanneer moet ik nou verder tellen met mijn cyclus? Ben namelijk een week te vroeg geweest. En ik tel nu vanaf mijn vorige menstruatie...of moet ik rekenen vanaf dat ik eigelijk ongesteld moest worden.. 18 mei dus.. Dan zou ik morgen weer ongesteld moeten worden of iig binnenkort..anders ben ik alweer bijna een week overtijd. Heb wel constant krampjes en mijn darmen zijn op hol geslagen. Mijn borsten zijn een beetjen gespannen maar kan niet echt zeggen dat ze zeer doen. Heb al een test gedaan gister maar die was negatief. Kunnen jullie me helpen dames, vanaf wanneer ik de cyclus moet tellen? Want begin aan mn eigen te twijfelen.!
Altijd je eerste dag van je eerste menstruatie gebruiken als cyclusdag 1. Dus ook al ben je een week te vroeg ongesteld, cyclusdag 1 is de eerste dag van de bloeding van je menstruatie,
Oke dus nu ben ik gewoon dus dik een week te laat. Zit nu dan op dag 34. Heb gister wel getest met middag urine.. Kan beter zaterdag nog even met ochtendurine testen als er nog niks is denk ik is denk ik beter... Ik heb trouwens kv 2v5 gebruikt
Als je echt overtijd bent kan je altijd met middagurine testen. Nu is het welzoda de kv 2 voor 5 euro erg vroeg hcg meet,dus als die gisteren negatief was, heb je waarschijnlijk een late eisprong gehad. Gebruik je ook ovulatietesten? Wellicht is dit wel handig, zo klus je ook altijd op het juiste moment. Ik noem het geen gemiste kans, maar een stukje zekerheid! Succes meis.
Die heb ik wel gebruikt ja tijdje terug, toen ik nog een regelmatige cyclus had van 28 tot 30 dagen. En daarbij had ik rond dag 14 een positieve test.. Ik wacht gewoon mn menstruatie af denk ik en ga maar beginnen met temperaturen.
Als ik 30 dagen tel van de cyclus dan ben ik net 4 dagen overtijd.. Achja test zaterdagochtend nog wel even en dan maar hopen op een wonder Of hopen dat het snel doorzet zodat we weer kunnen klussen