Help?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tinywish, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    #1 Tinywish, 31 mei 2012
    Laatst bewerkt: 31 mei 2012
    Hallo allemaal.

Ik zit met een aantal dingen en kom er niet uit.
    Ik heb in januari een miskraam gehad, en ben nu weer bezig met proberen zwanger te worden.
    Ik ben 5 mei voor het laatst ongesteld geweest en zou het dus morgen weer moeten worden, echter zijn hier nog geen tekenen van.
    Nu heb ik een vraag. Ik heb namelijk nu al 2 weken doorzichtig slijm en ook een brokje(sorry voor details),ik heb een week al last van mijn linker eierstok (een krampachtig,scheurend gevoel)en ik heb donkerdere,grotere pijnlijke tepels die in het midden wit zijn.
    Verder vlagen van misselijkheid en ontzettend moe.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? En zou het misschien de innesteling zijn die ik gevoeld heb?

Liefs.

2. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ik zou er een testje tegenaangooien als je van t weekend nog niet ongi bent!

succes!

3. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    Toch maar eens doen dan inderdaad. T voelt allemaal zo vreemd aan..

4. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    testen is de enige optie idd.....

succes!

5. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, heb gister te horen gekregen dat ik zwanger ben! Via vele omwegen maar we hebben een antwoord. Ik heb alle symptomen die je maar kunt hebben gelukkig.. En de thuis test en artsen test waren negatief. Uiteindelijk in t ziekenhuis toch een positieve test gehad!Nu heb ik een vraagje ik heb een hcg van 150 is dit een normale waarde bij een cyclus van 35 dagen nu 6dagen overtijd ? Hoop dat iemand me een beetje kan helpen

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd meid :) Hopelijk nu een plakbeebje.

Volgens mij is een hcg van 150 normaal, zo in het begin op je nod dag zitten er veel nog onder de 50 (uit mijn hoofd gezegd dus als ik het niet goed heb dames, verbeter mij) En aangezien hcg elke dag verdubbeld, klopt dat wel zo'n beetje. Niet ongerust zijn, het komt vast goed. Ga er nu maar van genieten, dat is moeilijk na een miskraam dat weet ik, maar probeer het toch maar :)

7. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!!

8. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    Allereerst bedankt! Ik probeer ook er ook van te genieten maar t is onwijs moeilijk.heb er dit keer wel een goed gevoel over. Ik heb alleen een zeurende buikpijn alsof ik ong word.. Maar las net al dat t groeipijn kan zijn. 25juni weer een echo

Deel Deze Pagina