Hallo allemaal. Ik zit met een aantal dingen en kom er niet uit. Ik heb in januari een miskraam gehad, en ben nu weer bezig met proberen zwanger te worden. Ik ben 5 mei voor het laatst ongesteld geweest en zou het dus morgen weer moeten worden, echter zijn hier nog geen tekenen van. Nu heb ik een vraag. Ik heb namelijk nu al 2 weken doorzichtig slijm en ook een brokje(sorry voor details),ik heb een week al last van mijn linker eierstok (een krampachtig,scheurend gevoel)en ik heb donkerdere,grotere pijnlijke tepels die in het midden wit zijn. Verder vlagen van misselijkheid en ontzettend moe. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? En zou het misschien de innesteling zijn die ik gevoeld heb? Liefs.
Hallo allemaal, heb gister te horen gekregen dat ik zwanger ben! Via vele omwegen maar we hebben een antwoord. Ik heb alle symptomen die je maar kunt hebben gelukkig.. En de thuis test en artsen test waren negatief. Uiteindelijk in t ziekenhuis toch een positieve test gehad!Nu heb ik een vraagje ik heb een hcg van 150 is dit een normale waarde bij een cyclus van 35 dagen nu 6dagen overtijd ? Hoop dat iemand me een beetje kan helpen
Van harte gefeliciteerd meid Hopelijk nu een plakbeebje. Volgens mij is een hcg van 150 normaal, zo in het begin op je nod dag zitten er veel nog onder de 50 (uit mijn hoofd gezegd dus als ik het niet goed heb dames, verbeter mij) En aangezien hcg elke dag verdubbeld, klopt dat wel zo'n beetje. Niet ongerust zijn, het komt vast goed. Ga er nu maar van genieten, dat is moeilijk na een miskraam dat weet ik, maar probeer het toch maar
Allereerst bedankt! Ik probeer ook er ook van te genieten maar t is onwijs moeilijk.heb er dit keer wel een goed gevoel over. Ik heb alleen een zeurende buikpijn alsof ik ong word.. Maar las net al dat t groeipijn kan zijn. 25juni weer een echo