Pretecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ranu, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik vroeg me af wie van jullie een pretecho heeft laten doen en wat jullie ervaringen ermee zijn? Ik zit zelf ook te denken om een pretecho te maken, maar ik twijfel alleen in welke week ik het beste een afspraak kan maken ervoor. Ik zit nu in mijn 14de week en wil graag een afspraak voor mijn 17de week maken, omdat je dan het geslacht al zou kunnen zien en mijn man en ik er allebei heel erg benieuwd naar zijn :D. Maar nu twijfel ik of het niet zonde is om het zo vroeg te doen en het misschien niet leuker is als we het later in mijn zwangerschap doen wanneer de baby ook wat groter is.

Ik lees graag jullie ervaringen :)

2. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Wij doen het pas met de 27 weken, maar wij willen het geslacht niet weten.

ik weet dat er bedrijven zijn die een geslachtsbepalingsecho maken, die is vaak goedkoper dan een volledige 3/4D pretecho. Misschien informatie vragen bij het echobureau bij je in de buurt.

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst.

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb een pretecho in week 17 laten doen en vond dit erg fijn! Lekker huiselijke sfeer en met totale ontspanning naar onze kleine uk kijken. Heb volgende week nog een 3d/4d-echo, ook erg spannend!

5. tulip

tulip Niet meer actief

wij hebben woensdag een pretecho laten maken met 25 weken, ik vind zelf tussen 25 en 30 weken het leukst omdat er dan het meeste te zien is, je kindje is helemaal af en al beweeglijk.
    Ik zou het dus wel zonde vinden nu. Ik zou voor het geslacht afwachten tot de 20 wekenecho en dan tussen de 25 en 30 weken een pretecho laten doen.

6. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waar wij onze pretecho willen doen, zit helaas vol tot eind november en dan zit ik al in mijn 20ste week, dus dan heeft het geen zin om het dan te doen. We hebben dus besloten om toch maar te wachten op de 20-weken echo bij de vk voor de geslachtbepaling en bij 26 weken een pretecho te laten doen.

In ieder geval bedankt voor jullie reactie en geniet lekker van jullie zwangerschap :)

7. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Wij hebben met 16 weken een geslachtsecho laten doen (was 25,- in 2D).
    Met 23 weken 3D/4D omdat je dan toch al meer kon zien.

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    We hebben met 19 weken een SEO en geslachtsbepaling in ZK
    Met 24 weken pret 3d 4d pakket echo van 105 euro
    We wilden ook erg graag geslacht weten maar besloten tot 19weken wacht- geduld in goed hoor bovendien als ik eerder geslacht weet ga ik te verl kopen te vroeg terwijl ik wil wacht tot kortingen na de kerst... Dus voor ons extra reden om gewoon tot november wachten!

Schijnt wel leuk te zijn en bovendien maak je zon ervaring met je eerste baby maar een keer!
    Ik zou zeggen als jullie extra 100euro voor hebben - doe het! Maar als geld heb he niet dan denk er gewoon niet na want 2d echo in net zo leuk en vroeger was 2d echo zelfs een uitzondering!

9. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Wij hebben een pretecho laten maken voor de geslachtsbepaling met 17 weken. Deze was inderdaad kort en niet zo duur.
    Met 28 weken hebben we een 3d/4d echo laten maken. Super leuk!!!
    Ik zou het iedereen aanraden. (mits je er idd €100,- voor over hebt)

10. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Wij hebben voor een pretpakket gekozen en daarvoor hebben we met 18+3 en met 25+6 twee keer een 3d/4d echo gehad, 2 keer 8 foto's en twee keer een dvd. Was 160 euro en ik zou het zo weer doen! Wat ook heel was, was het verschil tussen de eerste en de tweede echo.

De eerste keer ben ik samen met mijn vriend geweest en kregen we ook het geslacht te horen en de tweede keer heb ik mijn schoonouders en beste vriendin meegenomen.

Deel Deze Pagina