HCG daalt niet! Wat nu?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dina12, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dina12

    Dina12 Niet meer actief

    Goedemiddag,

    5 September had ik mijn eerste postieve zwangerschapstest. Die dag begon ook gelijk mijn menstruatie...Na de menstruatie voelde ik me nog zwanger dus getest. Knalpositief. 25 september echo gehad. Niks te zien. HCG 723. 27 september HCG 290 en weer niks op de echo gezien.

    Op 25 sep 2 vaginale echos gehad, hierdoor ontstond een bloeding. 27 september 3e vaginale echo en uiteindelijke zette dit door op een heftige menstruatie week.

    6 oktober na controle HCG en de uitslag is 322!! Dit is toch raar ? 13 oktober moet ik weer prikken. Als de waarde niet gedaald is krijg ik weer een echo en eventueel medicijnen om het HCG te laten dalen.

    Wat voor medicijnen zijn dit en hebben ze bijwerkingen?
     
  2. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Meid wat rot!
    Waarom vraag je dit niet aan de gyn? Die weet het beste welke medicijnen je dan zal krijgen en hoe het kan dat je hcg niet daalt?
    Misschien heb je nog rest weefsel?
     
  3. Dina12

    Dina12 Niet meer actief

    Ja klopt, ik dacht er op dat moment niet aan om het te vragen. Ik heb nu net alweer bloedverlies.......het is nu nog alleen bloederige slijm, ik ben benieuwd of het weer tot een menstruatie uitloopt.. De gyn zei afwachten en maandag prikken. Hcg kan nu door de bloeding dalen maar dat vind ik een rare uitspraak. Toen het HCG 290 was heb ik flink gebloed en 6 okt was de waarde hoger. Ik heb echt het gevoel dat ik enorm zeur:(
     
  4. Nuage

    Nuage VIP lid

    12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Meid je zeurt niet want dit is ook raar en het hoort niet. Je hebt nog restweefsel waarschijnlijk. Blijf er vooral achteraan gaan en gewoon bellen als je je zorgen maakt. Deed ik ook altijd, dan belde ik gewoon de poli en vroeg om een belafspraak omdat ik nog vragen had.
     

Deel Deze Pagina