Hallo, inmiddels 23 weken zwanger! Een jongensnaam zijn we wel over uit, maar een meisjesnaam ppfff het is zo moeilijk!! We hebben er nog vier... welke vinden jullie het leukste bij Sanne (onze eerste staan Laura, Femke, Iris 0f Anouk.. Dank jullie wel alvast
Laura is een echte meisjesnaam en niet meer heel erg populair dat was meer in de jaren 90. van jouw rijtje heeft voor mij Laura de voorkeur hoewel ik zelf voor iets voor iets anders zou gaan.. Sanne & Femme Sanne & Lotte Sanne & Niene Sanne & Lize
Uit jou rijtje Anouk. Maar de varianten Lauren, Isis en Fem vind ik veel mooier. Al is Isis niet zo slim idee bedenk ik me nu haha
Anouk vind ik het leukst. Laura een beetje hard klinken (Laure vind ik dan wel weer leuk), Iris en Femke een beetje zeurderig.
Thanks allemaal!! Zoooo moeilijk...blijven tussen anouk en laars haha ikzelf had met iris al zo van tja straks op school...iris isis. ..echt moeilijk haha
Sanne & Anouk Sanne & Laura Anouk vind ik de leukste maar als je Sanne & Laura ziet staan past het goed bij elkaar.
haha dank jullie wel!! Mijn man is echt van de wat "oudere" namen,.. Zelf had ik sanne toen gekozen en die hoor je al veel en hij wil nu een naam die niet zo veel meer hoort,... hij is zelf helemaal voor laura nu, maar ik twijfel nog steeds