Ik ben op zoek naar korte meisjesnamen aangezien we sinds vandaag weten dat we een meisje krijgen. We hadden echt niet gedacht dat het een meisje zou zijn, dus we hebben echt geen idee. - de achternaam begint met een S, dus naam mag daar niet mee beginnen - het moet een korte naam zijn (max. 6 letters) Namen die we zelf mooi vinden zijn Mae (favorietje), Lynn (iets te populair naar onze smaak) en verder liever een beetje een Nederlandse of Franse naam. Alvast bedankt voor het meedenken!
Feline Mae ook heel mooi! Maelie en Maelynn/Maelin ook als je Mae en Lynn mooi vind! Verder Tara, Lola, Nora, Lauren, Elina, Julie, Louna, Ella, Chloé, Zoë, Nova, Isabel, Amelie, Emily, Aliya, Lilly, Millie, Aurora, Juna?
Wat is er mis met vernoemen? Dat is een toch een eer voor je zusje Verder: Leia Joy Vera Zara May Loïs Louise Oliv Celi Riza Klaar Cato
Ik blijf inderdaad Mae heel erg mooi vinden, al voordat ik zwanger was. Dus wie weet blijven we daar ook bij. Ik zal vanavond eens jullie lijstjes doornemen met mijn vriend, kijken wat hij er van vind. In ieder geval bedankt voor al jullie mooie namen, ik ga ze even goed bekijken!
Ik heb de namen zoals ik al aangegeven had aan mijn vriend laten zien en hij vond de namen Tara en Nora heel mooi. Nou gaat onze gezamenlijke voorkeur naar Tara. Lekkere stoere, korte naam. Welke korte tweede naam past daar mooi bij? Nogmaals mag het niet met een S beginnen ivm achternaam. Bij Nora zouden we bijv. Nora Lynn Achternaam mooi vinden, maar Lynn past niet zo mooi bij Tara. Iemand ideetjes?
Vriendlief vind Tara Mae niet zo mooi, dus we blijven bij Tara maar moeten nog steeds een leuke tweede naam.. Iemand nog ideetjes?