Ik zo nu ze een slaapzakje draagt de dekens eruit halen. De slaapzak is het dekentje als het ware. Daar is het slaapzakje ook voor bedoeld als dekens gevaarlijk worden neem je een slaapzakje.
ja dat heb ik ook gedaan maar ik bedoelde dus als ik geen slaapzak gebruik dan zakt ze wel eens onder de dekens terwijl ik m echt laag opmaak
Dan zou ik lekker een slaapzakje gebruiken, ook voor eventuele dutjes overdag. En dan de dekens eruit. Ik leg hier voor frisse nachten alleen een los dekentje over haar heen, niet ingestopt. Die kan ze zelf aan de kant woelen en kan ze dus nooit met haar hoofdje vast onder komen te zitten. Nu is mijn dochter natuurlijk een paar maanden ouder als die van angie, maar ik zou dan gewoon de dekens weghalen.
Hier gebeurde dat ook al heel snel. Ik heb hem een slaapzakje aangedaan en de dekentjes eruit gehaald. Aan de achterkant onder het matras stoppen had geen zin want even later had hij zich toch weer los getrokken. Tja en dan liggen ze inderdaad weleens wat vervelend met hun hoofd tegen de spijlen maar echt tegenhouden kun je niet denk ik. Mijn zoon ligt nu nog steeds in posities tegen de spijlen aan dat ik me afvraag hoe hij zo kan slapen maar ja.. je doet er zo weinig tegen Ik ga trouwens wel elke avond voor ik naar bed ga even bij hem kijken en als hij héél vervelend ligt trek ik hem voorzichtig wat rechter en leg altijd even een los dekentje over hem heen.