Meiden help mijn miskraam is begonnen. Ik weet niet wat ik moet verwachten. Vanmorgen is hte bloeden begonnen. 2 dagen voor onze vakantie. Kan dat eigelijk nog doorgaan? ik ben bang!! hoelang duurt het voordat je het vruchtje kwijt bent? moet ik naar een dokter? jullie hadden gelijk. Ik ook. k was zwanger. Helppppppppppppppppp. jennie72
o jennie72.... wat naar.............. als ik jouw was zou ik echt wel naar de dokter gaan , want zwanger zijn en bloed verliezen is altijd een slecht teken..... Sorry weet niet wat verder te zeggen dan....Heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte
Jennie, meid wat naar allemaal. Misschien kun je beter even contact op nemen met een dokter, dan weet je wat je moet doen. Verder zou ik het ook niet weten, ik wil je heel veel sterkte wensen meid.
Ik zou ook even contact opnemen met de dokter, dan heb je meteen duidelijk. ik wens je veel sterkte meid. Een hele dikke knuff!!!
Jennie ik heb een MK gehad met 5 weken, lichamelijk viel het bij mij reuze mee, gewoon wat meer en wat langer dan een ongi en meer stukjes. Ik had enorme pijn verwacht maar dat was niet zo. Ik heb trouwens altijd al veel pijn als ik ongi wordt. Lichamelijk was het dus niets bij mij, maar geestelijk...... Ook ik heb toen de huisarts gebeld en die zei dat ik maar een afspraak moest maken als ik langer dan 10 to 14 dagen vloeide. Hopelijk steld dit je een beetje gerust. Sterkte meid. Als je meer vragen hebt stuur anders maar een pb.
Jennie72, Ontzettend veel sterkte toegewenst.. En ga even langs je HA voor alle zekerheid!! Groetjes,Alida
Misschien best eens lang gaan bij de HA? Veel sterkte meid, 'k vind het allemaal heel naar voor je Knuffel! Liefs Kirby
ik zou ook ff naar de arts gaan, het vloeien is voor iedereen verschillend, bij mijn eerste mk was het een dag of 5, de tweede MK ook zoiets (beide bij 6 weken) het valt allemaal (lichamelijk) mee vond ik.. wel moed houden hoor ! jullie zijn immers vruchtbaar ! tip : ik zou wel ff bloed laten prikken van de week, dan weet je tenminsten zeker dat het "weg" is, bij mij kwamen ze er na 6 weken achter dat er ergens nog weefsel zwerft en dat moet er nu nog uitkomen (tot die tijd kun je ook niet opnieuw zwanger worden !) suc6, Ing
Hi Jennie, ik zou zeer zeker langs gaan bij de HA. Zeker met de vakantie in het vooruitzicht .... Ga je naar het buitenland??? Het enige positieve is als het toch mis is dan niet tijdens je vakantie maakt het nog veel moeilijker zo..... Helaas kan niemand je voorspellen hoe de miskraam zal verlopen. Mijn verhaal zou je alleen nog onzekerder maken , heb helaas veel pijn en bloedverlies gehad en ben zelfs gelijk opgenomen in ziekenhuis, verdere details zal ik je besparen want voor iedereen voorloopt het anders en ik hoop van harte dat het voor jou in ieder geval lichamelijk makkelijk vergaat. heel veel sterkte liefs
Lieverds ik ben naar de Huisartstenpost geweest, en daar gesmeekt om een echo die kreeg ik niet onder het mom er is toch niets te zien. dus ik moest maar afwachten en na de vakantie een echo laten maken om te zien of dat ik schoon ben. Wat een ellende. Ik had nooit gedacht dat dit mij zou overkomen maar het is echt waar ik ben een miskraam aan het krijgen. We zijn heel verdrietig, en moe van dit alles. ik kan niet wachten om weer opnieuw te beginnen. En wel een gezond kindje te krijgen. Ik wist dta er iets mis was er klopte gewoon iets niet. Nou ja het komt wel goed. We moeten dit maar weer verwerken. groeten jennie72
Lieve Jennie toch... Ik dacht het al meiske...maar dat weet je...die te lage hcg in je bloed...die positieve testen...ach arme arme lieverd toch! Moet je weer naar die vervelende HA die je toch al liever ziet gaan dan komen... Je moet zeer zeker een echo gaan eisen nu lieverd! Als je een miskraam krijgt is het noodzakelijk dat er getjekt wordt of alles er mee uit komt... Hoe lang een miskraam duurt is verschillend. Persoonlijk heb ik meer dan 21 dagen gebloed, 21 dagen vies bruin en daarna begon direct mijn menstruatie in rood. Maandag nieuwe afspraak maken, neem je mannetje desnoods mee en zorg dat je een echo krijgt! Heel veel sterkte toegewenst...je was niet gek he meis...dat weet je nu in elk geval... Warme knuffel!
Nou Jennie valt mij nog mee dat je door de dokterpost gezien bent, ik heb de dokterspost en mijn eigen huisarts gebeld en ik mocht nergens langs komen, ook geen echo en bloedonderzoek gehad. Ze gaan er gewoon vanuit dat als je nog niet zo lang zwanger bent dat dan alles vanzelf gaat.
Veel sterkte en hoe naar het ook klinkt, Nemo heeft gelijk, als je zo kort zwanger ben kunnen ze helemaal niets zien op een echo...