Helpppp... op welk dag ovulatietest positief geweest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miltje, 12 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.342
    1.823
    113
    Vrouw
    Tja ik weet niet zeker hoe het zit na vroege miskramen (zelf alleen bij 11 weken) maar het is niet gek dat je lichaam even tijd nodig heeft om te herstellen.

2. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43

Ik ben zwanger geworden in een cyclus van 65 dagen! Ik had ook zulke rijen ovulatietesten. Ik had trouwens van zwanger en kids! Goedkoop en goed! Mocht je streepjes lastig vinden dan kun je ook die met gezichtjes proberen van clear blue. Wel duur overigens

3. Miltje

Miltje Niet meer actief

#23 Miltje, 25 jul 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2018
    Dank je wel voor je reactie. Vandaag CD 39 en over 4 dagen zou ik nogmaal gesproken me nood moeten hebben. Maar omdat ik een VM had vorige maand weet niet of dat nog steeds is. Wel heb ik het gevoel dat ik mijn eisprong heb gehad op CD 34/35. Ik had de week zoveel slijm (zie foto/sorry daarvoor)en tot nu toe nog pijn in mijn onderbuik. Niet meer zo intens als toen. Ik heb geen slijm meer maar wit afscheiding. Vorige maand na mij ovulatietest werden de test weer bijna wit en nu precies hetzelfde. Ik heb goede hoop. Anders helaas volgende ronde opnieuw proberen in combinatie met de smileys van CB en action test.
    Ps: deze ovulatietest had ik genomen toen ik thuis kwam van een feest. Heb toen 6 uur lang niet geplast wel 3 a 4 bekers ijsthee gedronken. Hij is de enige test dat binnen 2 minuut donker kleurde tot heden. Dus we wil see

Bijgevoegde bestanden:

4. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Had je niet even kunne waarschuwen voor die foto met t toiletpapier? Niet zo smakelijk o_O

RachelleNM en Pipo30 vinden dit leuk.
  5. Miltje

Miltje Niet meer actief

Oh sorry. Was niet mij bedoeling. Zal het melden in tekst:(

Izzie7676 vindt dit leuk.
  6. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw