Dat betekend foto en als je een test hebt met alleen 2 streepje en verder geen plusje of iets dan ben je zwanger! Dus foto kunnen we even mee spieken! voorzichtig gefeliciteerd! Streep is een streep zeggen ze hier altijd!
Ik wil wel een foto maken, maar ben momenteel op werk. Thuis heb ik ook geen cam.. dus ik denk dat ik toch nog een test zal halen voor de zeker heid. Wat ik zie is een donkere streep in het ovale vak, en een licht dun streep ( dus dun ) in het vierkante vak... Dus ik zie wel dat het een streep is.
Ik heb deze test een uur geleden gedaan. Maar als ik nu kijk zie ik dat dunne streepje niet zo goed meer.. Kan dat? Zal ik toch maar weer een test gaan halen...Wat denk jij zelf?
Als je opnieuw een test wilt doen, dan zou ik de goedkoopste testen van de kruidvat kopen. 2 stuks voor 5 euro. Die geven een duidelijke streep en blijft ook zichtbaar nadat ie is opgedroogd. Anders kun je ook nog de digitale kopen van ClearBleu, die geeft aan in tekst: Zwanger of Niet Zwanger. Maar die is een stuk duurder.
Ja ik had een dood gewone test gekocht van etos..Maar nu zie ik het streep niet meer.. maar heeeeel faaggg
Goedemorgen dames,\ Ik heb gisteren toch nog voor de zekerheid en zw test gekocht van ClearBlue, en jaaaaa hooorrrr, ik zag een plus in het vakje... positief.... was zoooo blij..... Ik ga een afspraak maken maandag bij de vlk... Ik kan het niet geloven echt waar.. De test is nog steeds zichtbaarrrr
Gefeliciteerd Fatma ! Ik heb zonet ook een testje gedaan van Kruidvat maar snap er niet veel van. Ik zag alleen een dikke verticale streep. Is het niet zo dat je ook nog horizontale strepen hoort te zien voor controle en test? Had gistermiddag ook een testje gedaan en die was ook al zo. Of hoor je juist verticale strepen te zien en geen horizontale?
Dank je wel.. Zover ik het weet, ik had gister voordat ik de ClearBlue test gebruikte een test gekocht van de etos.. die waren verticale strepen.. in alle twee de vakken. Voorde zekerheid heb ik de Clearblue gekocht, en daar had ik een + streep gezien. en dat betekent positief. dus elk test verschild. Maar als je in allebij de vakken een verticale streep heb gezien dan ben je zwanger.. |lees de bijsluiter eens... Hoop dat je ook zwanger bent
WAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH! Gefeliciteerd meid! Super super super super. Ik geloofde het ook niet hoor, toen ik het de eerste keer zag. Heb nog een test gedaan voor de zekerheid en daarna nog een, omdat ik het zo leuk vond wat erop stond. hihihi. Nou geniet ervan wijffie!
Haaiii meid, Jaa zeker dank je welll.. ik zou weer een test doen voor de zekerheid, maar dacht ja ik heb al gedaan.. En het is nog steeds zichtbaar op de test. Ik heb volgende week een afspraak bij de vlk, in de ochtend... spannennndddd.. Maar heb jij het ook gehad, pijn in je onderbuik? Komt dit je bekend voor? Gr. Ik heb het sinds vorige week, maar nu ook. Het is niet een heftige pijn, maar lijkt als pijn van menstruatie..
Volgens mij is dat normaal hoor. Ik had ook af en toe het gevoel dat ik ongesteld moest worden en ik werd het maar niet. Er komen nog veel vage gevoeletjes die je niet thuis kunt brengen.
Ok ik begrijp het. Had gister ook pijn in mijn rug. maar nu valt het wel mee. Soms denk ik van aagg ben ik nou echt zwanger of niet...? Raar he vindt je niet.. Hoe was het de eerste weken bij jou? Ben iets benieuwd dus vandaar dat ik het vraag....
Hihihihi, natuurlijk ben je benieuwd! Ik kon pas echt geloven dat ik in verwachting was, een paar weken na de 12-weken echo geloof ik. Ik kan me nog herinneren dat er iemand van moeder-voor-moeder kwam die zei dat ze een test ging doen. Ik was ontzettend bang dat daaruit toch nog kwam dat ik niet zwanger was. Pfffffffff, toen had ik al een paar testen gedaan. Ik had wel allerlei vage klachtjes, maar niks ernstigs. Ik kon ook allerlei geurtjes opvangen die opeens anders waren. Zo was de aftershave van mijn vriend opeens heel vies. Ik dacht dat het over de datum was ofzo. En vis... Gadver! Met kerst had ik wel een paar dagen dat ik niet meer kon lopen van de pijn in mijn rug. Dat was echt heel vaag, maar 3 dagen laten was het over. Misschien nam ik onbewust een andere houding aan. heb je het al aan familie verteld? Reageerde ze leuk?
Zoo, Ok Ik heb het momenteel aan niemand verteld. Alleen aan mijn ma en man. Soms denk ik ben ik wel echt zwanger. Want heb de test 2x gedaan in een dag. maar dan 4 uur verschil na de eerste test. ( ClearBlue) Ik had wel pijn in mijn buik, maar de onderkant een week lang voordat ik de test ging doen.. Daarna had ik nog steeds last, heel afentoe in mijn onderbuik, nu nog steeds, maar gister erg rugpijn... ik heb geen last van misselijkheid, of rare geurtjes opnemen. Ik denk dat het daarvoor nog vroeg is . Heb volgende week vrijdag een afspraak in de ochtend, bij de vlk. Mijn buik is nog steeds het zelfde wordt niet groot, of ben ik ongeduldig..hiihihiii
Ja, je bent nu wel een tikkie ongeduldig. Dat duurt nog even. En als je buik al groter wordt, dan komt dat waarschijnlijk door te veel lucht in je buik. De eerste 12 weken kruipen voorbij. Daarna gaat het sneller. Nou veel plezier vrijdag. Misschien doet ze wel een echo.