Ook sinds bevalling online shoppen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lavendelay, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lavendelay

lavendelay Niet meer actief

Misschien heel vreemd maar ik ben sinds de bevalling van joey steeds aan het online shoppen voor joey
    Ik kom minder buiten en als ik naar buiten kom met joey is dat voor een wandeling of snel booschappen doen

En naar de stad is niet zon prioriteit...
    (ook een heel gedoe btw haha)

Wie ook thuis gebonden sinds bevalling?
    (ik heb geen werk trouwends)

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

dat thuisshoppen herken ik heel goed, hahaha, ik moest erg lachen om je titel :D

het is gewoon ook zo makkelijk ipv sjouwen met je kleine.

ik kom wel veel buiten, ik werk en ga vaak op bezoek met de kleine en we wandelen regelmatig als er geen sneeuw ligt.

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Haha, leuke titel.
    Hier ook een online-shopper. Heb zowiezo al een hekel aan winkelen dus online shoppen deed ik ook al voordat ik een kind had :D
    Echt een uitkomst, je kiest de kleertjes uit vanuit je luie stoel en ze worden nog aan de deur gebracht ook! Geen parkeerkosten, geen gezeul door de stad met tassen en kinderwagen, poepluiers kun je gewoon thuis verwisselen ipv op een vieze plank waar jan en alleman al heeft gelegen, ga zo maar door.
    Dus ja, ik shop ook bijna altijd online haha.

4. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Hier ook een echte online shopper:D Echt ideaal. Vind het op zich niet erg om naar de stad te gaan maar op zaterdag en vrijdag avond vind ik het echt een drama:(.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik ben beide. Online shopper en real life shopper. Ik vind shoppen zo gezellig. Lekker de stad in met me meisje en een vriendin of me man. Maar online is ook lekker makkelijk, word gewoon gebracht

6. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Jaaaa ik ook hoor!! Ik zit nu sowiezo vaker achter internet, aangezien ik voor mijn kleintje een behoorlijk druk leven had, altijd veel gewerkt, groot sociaal leven enz... Nu vind ik het ook heerlijk lekker thuis te zijn en lekker online te shoppen. Ach en echt winkelen komt wel weer als hij iets groter is, hij heeft nu zijn slaapjes nog hard nodig;)

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik shop ook veel vis het internet, maar daarnaast ga ik ook regelmatig naar de stad.... alleen mijn meisje van 6 maand vind dat niet zo geweldig dus ga ik vaak alleen met mn oudste naar de stad en dan past papa op...

ik ben eigenlijk ook wel een huismus.. haha
    maar we gaan wel lekker wandelen en naar de winkel enzo hoor.. ook naar de diertjes kijken... alleen was het de afgelopen weken zooooo koud bah... nu wordt het wat beter als de regen wegblijft....

maar shoppen via het net is ook errug leuk hoor!!

8. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Online shoppen heb ik inderdaad de laatste maanden pas echt ontdekt! Wat een uitvinding!!!

9. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi!
    Ik kom wel regelmatig in de stad want die is hier op loopafstand.. maar voor mezelf shoppen doe ik óf online óf als mijn moeder eens een keertje oppast. Ik vind het gewoon niet handig om met de wagen in een winkel te gaan staan. Voor mijn dochter shoppen doe ik heel weinig, omdat ik veel kleertjes krijg. En daar ben ik heel erg blij mee!
    Wandelen doen we wel veel trouwens. En ook ik heb geen werk :)

10. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik doe het ook veel. Kinderkleding koop ik bijna allemaal online, omdat ik geen tijd en geen zin heb om te gaan winkelen met twee kleine kinderen. Ook voor mezelf koop ik nu vaker kleding online. En boeken, CD's, speelgoed, noem maar op. Ideaal hoor, alleen ik moet mezelf soms wel even inhouden, omdat ik teveel uitgeef anders, haha.

11. lavendelay

lavendelay Niet meer actief

Dat ken ik ook maar al te goed whaha

Jeetje dus er zijn meer moeders die dit hebben ontdekt :p
    Waar shoppen jullie meer dan?
    Ikke bij babywalz/dump enz

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

nee juist niet! nu de laatste weken even niet veel naar buiten geweest, maar probeer juist iedere dag even naar buiten te gaan, naar de ah, of even stukje wandelen. vind frisse lucht belangrijk voor mijn dochters!

13. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Uhh....ik doe het allebei...ONLINE en in het eggie SHOPPEN! Kan er geen genoeg van krijgen!! :D

14. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik shop graag bij:

kleertjes.com
    bol.com
    h&m shop online
    marktplaats
    wehkamp
    babywalz
    e-bay

Maar ga daar naast ook lekker naar de hema en boodschappies doen hoor, ik zit niet graag de hele dag binnen, vandaag wel wat een rot weer hier!!!!

15. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    @lavendelay ja hier precies dezelfde situatie als jou

Deel Deze Pagina