HeLPPPP

Discussion in 'Zwanger worden' started by sevgul, Apr 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sevgul

sevgul Lid

Feb 21, 2007
    64
    0
    0
    Hallo Allemaal,
    Ik lees zo veel over onregelmatige cyclussen. Bij de een duurt het maanden weken soms blijft het langer weg nou bij mij is het net andersom! Dat is zooo vervelend ik heb altijd al een hele goede cyclus gehad. Ik gebruik al meer als een jaar geen pil. eind februari 07 was ik 10 dagen over tijd met heel veel pijn (2 keer getest negatief) ben ik uiteindelijk ongesteld geworden. Intussen had ik al wel telefonisch kontakt opgenomen met de HA omdat ik echt heftige pijn had. De assistente zei tegen mij dat het misschien een foute innesteling zou geweest kunnen zijn? Maar ja ik was ongesteld geworden. Na mijn laatste dag van mijn ongesteldheid ben ik 18 dagen later weer ongesteld geworden (halverwege maart) daarna ben ik begin april ongesteld geworden en nu ben ik weer ongesteld geworden en elke keer heb ik weer veel pijn. Zo vervelend niet meer normaal. A.s. dinsdag heb ik toch maar een afspraak gemaakt bij de HA ik weet al dat ik absoluut geen pil wil gaan gebruiken. Ik gebruik het al zo lang niet meer wat helemaal niet leuk is vorig jaar dacht ik nog niet aan een kindje en had ik een perfecte cyclus en dit jaar na de zomervakantie wil ik wel graag een kindje en nu heb ik een kl###te vervelende cyclus. Dit vind ik zo grrrrrrrrrrr. Maar ja ik had wat rond gekeken op het forum en kwam iets over de teunisbloemolie tegen dus meteen gekocht en vandaag heb ik ze al ingenomen hoop zo snel dat mijn cyclus weer normaal wordt! Zijn er nog andere personen die zich ook hierin herkennen of hebben jullie nog wat tips of weten jullie wat dit kan zijn of is! Graag antwoord..

2. Helaas, geen ervaring maar ik wil je wel succes wensen. Hopelijk kan de huisarts je verder helpen.

groetjes Jelske

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    hoi sevgul nasilsin

ik heb ook precies het zelfde mee gemaakt ben naar de huisarts geweest zij heeft mij niks voorgeschreven ze zij dat alleen de pil voor een regelmatige cyclus zou zorgen maar dat wil ik dus niet omdat ik dan geen kindtje kan krijgen en dan moet ik ook ontpillen enz enz maar ik lees nu dat die andere tabletten echt wel bestaan maar wat ik nou merk in je verhaal is dat ik ook altijd een heel regelmatige cyclus had en dat ik toen zo dom ben geweest om de pil in te nemen mischien was ik nu allang zwanger als ik dat niet had gedaan en mischien had ik gewoon nog steeds een regelmatige cyclus ik heb hier ook gelezen dat je er eigenlijk voor moet gaan laat je absoluut niet afscheppen door de ha en vraag een verwijsbriefje voor de gyn ik heb gehoord dat hun je veel beter helpen veel succes insallah zal jij ook krijgen waar je hartje voor klopt

Share This Page