Waarschijnlijk een domme vraag; maar ik wil het graag zeker weten: maakt het bij een clearbleu test uit of je met ochtendurine test of later op de dag???
hoi! zwangerschapstest is met ochtendurine. volgens mij is het bij de ovulatietest beter als je wat latere urine gebruikt,maar dat weet ik niet zeker.heb daar geen eigen ervaring mee. succes! xx
ochtendurine is geconcentreerder. In de bijsluiter staat het meestal ook of je ochtendurine moet gebruiken
Ja ze zeggen ochtendurine is beter maar ik test in de middag duidelijker. Als je maar een aantal uur niet plast en drinkt
Ik test altijd duidelijker hoe later in de avond het is. En inderdaad een paar uur niet drinken of plassen. En het ligt er natuurlijk ook nog aan of je al op je nod zit of ervoor.
Ze zeggen vaak sochtends maar naar mij ervaringen maakt dat niet veel uit als je t s middags doet en even niet plas rn drink dan komt er ook echt wel een streep als je zwanger bent
mijn ervaring leerde dat het niet uitmaakte. belangrijker is of je net gepast hebt of al wat langer niet en hoeveel je gedronken hebt. wat natuurlijk ook scheelt is of je op nod zit of al wat langer overtijd bent.