Als hij er niet binnen 5 minuten al (vaag) stond maar pas na 20 min kwam, moet je hem officieel als negatief zien. Ik zou daarom over 2 dagen weer testen en binnen 5 minuten aflezen. Staat er binnen 5 minuten geen streepje, dan test weggoooen
Ik vind die testen tegenwoordig maar onwijs traag op kleur komen. Ik zou er nog eentje doen en na 5 min eens goed in het licht kijken of er toxh al een vaag lijntje staat. Wie weet heb je het gemist en kleurde de test daarna door.
Ik zou even action testen kopen, die kleuren beter dan die van het kruidvat. Bij mij in ieder geval hoor!
Alles na 5 min. zou ik wel gewoon als negatief beschouwen maar over een paar dagen wel nog eentje doen
Ik heb pas na 4 dagen eens gekeken omdat hij op het eerste oog negatief was en ik hem in het doosje in de kast had gedonderd. Toen ik hem weg wilde gooien toch nog gekeken en een 'indroogstreep', heel raar en beetje vlekjes aan de onderkant van het streepje maargoed. Nogmaals getest en ja hoor, positief. Ik zie hier ook duidelijk 2 streepjes, ook al zag je ze pas later. Ik heb goede ervaringen met die van action, dus ik zou er zeker nog een tegenaan gooien. Succes!
Zojuist nog een testje gedaan, weer een tuurtestje. Ook bij de zwanger en kids dipstick een tuurstreepje. Nu ben ik vandaag al 2 dagen overtijd. Toch een cb ertegenaan gooien of nog even wachten? Vind het zonde van het geld als blijkt dat ik te vroeg ben. Gr
Bij tuurtestjes zou ik er geen CB tegenaan gooien, liever even doortesten met de goedkope testen. CB pas doen als je oploop hebt, anders is het waarschijnlijk zonde van het geld. Duim voor je dat je morgen een duidelijke streep hebt!
Ik zou morgenochtend de cb doen. Ik denk overigens dat je eisprong later is geweest en dat je nog niet na NOD zit.
Ja dat van die eisprong ben ik ook niet zo zeker van. Dit is cyclus 3. Eerste was 32 vorige 28 dus ik heb 28 aangehouden.. wordt stiekem toch wel enthousiast nu )