helppppp baby huilt constant

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sila24, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ga het zeker doen! in december/januari ga ik mijn verzekering verhogen en dan wordt het tot de 600 euro vergoed dus ik wacht even tot dan. tenzij het erger word dan ga ik nu:)

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    heb je nu geen vergoeding meer voor fysio dan? vind het namelijk een beetje zielig als het huilen door pijn zou komen (zoals hier het geval was) en je kindje dan tot januari moet wachten

3. Rhythem84

Rhythem84 Lid

16 aug 2009
    24
    0
    0
    Heb je al een draagdoek geprobeerd? Mijn zoontje heeft als babyzijnde ook refux gehad.Heeft er met 4 weken oud voor in het ziekenhuis gelegen.Overdag sliep hij op zijn buik in de box of in de draagdoek.In de kommahouding zitten ze toch redelijk rechtop en had hij veel minder last en sliep hij zo 3 uur achter elkaar.Dit in combinatie met zantac.Daarbij mogen ze een hele dag in de draagdoek en je hebt lekker je handen vrij.

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hallo ik heb heel het topic gelezen, onze kleine heeft in het begin ook erg last gehad van zijn darmen en maagje, ik heb geluisterd naar de adviezen van een vriendin en heb gelijk een afspraak gemaakt bij een osteophaat hiervoor heb je geen doorverwijzing nodig gewoon bellen en je kan redelijk snel terecht (tenminste hier). Weet je na 1 behandeling was het een compleet ander kind....niet twijfelen gewoon doen!! Ik weet niet waar je woont maar ik weet een goede in R'dam. :)

Verder succes met de kleine!

Deel Deze Pagina