HELPPPPP CleurBlue

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Alexandra1988, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0
    Lieve allemaal,

Ik heb dringend antwoord nodig.
    Ik ben vandaag 1 dag overtijd en heb een Clearview hvg test gedaan, zeer zeer licht streepje te zien binnen de 3 minuten dat je mag aflezen.

Daarna een clear blue digitale test gehaald bij de apotheek, het digitale scherm zegt "niet zwanger", maar als ik het test strookje uit de adapter haal, zie ik duidelijk 2 streepjes!

Heeft iemand hier ook ervaring mee, is het dan toch dubieus zwanger kwa de CB test?

Wie heeft antwoord voor mij

Liefs

mij

2. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Anders plaats je ff een foto, kunnen we allemaal ff kijken.

3. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    bij een digitale mag je niet naar de streepjes kijken

4. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0
    steepje is te licht om op de foto te krijgen, krijg de camera niet scherp gesteld!

waarom mag je bij een digitale niet naar de streepjes kijken dan?

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    digitale testen ,niet naar de streepjes kijken , staat volgens mij ook in de bijsluiter ........

6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Bij die digitale komen er altijd twee streepjes toch? Dacht dat ik dat ergens hier gelezen had... weet in ieder geval wel dat je bij een digitale nooit naar de streepjes mag kijken.

Misschien morgen even opnieuw testen met Kruidvat 2 voor 5 euro, die zijn zeer betrouwbaar en dan kun je het met ochtendurine doen.

7. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0
    Heb net de bijsluiter helemaal doorgelezen, maar staat niets in dat je niet naar de streepjes mag kijken?

8. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    clearblue digitaal heeft altijd 2 streepjes of deze nou positief of negatief is. Dit stond een tijd terug ( jaar geleden of zo )nog wel in de bijsluiter. De streepjes reageren namelijk niet alleen op hcg maar ook op een ander hormoon dat je altijd in je lichaam hebt. Hierdoor krijg je altijd de 2 streepjes.
    Wellicht maak je nog niet genoeg hcg aan voor een positieve digitale test. Ik zou als ik jou was over 2 of 3 dagen nog eens testen of een kruitvat 2voor 5 euro test halen. Deze pikken snel hcg op en werken erg duidelijk.

9. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Hallo,

Ik ben het er niet helemaal mee eens maar dat komt door mijn eigen ervaring.
    Ik had oudejaarsdag ook clearblue digitaal gedaan. Stond ook niet zwanger op. Dag erna heb ik hem ook gesloopt (erg...ik weet het) en toen stond er een ontzettend vaag tweede streepje (precies op de plek waar "het oog" voor af te lezen ook zit). Dacht toen van naja....afwachten.

(Dit omdat ik begin december een miskraam heb gehad en bang was dat dit misschien nog daarvan was).

Paar dagen erna de Kruidvat 2 voor 5 euro gedaan.
    Een hele lichte streep weer. Deze is de dagen erna steeds donkerder geworden. Dus weer opnieuw zwanger!

Ik kan me voorstellen dat Clearblue zegt niet naar de streepjes te kijken uit marketing oogpunt. waarom zou je anders de digitale moeten kopen en niet de gewone goedkopere.
    Het mechanisme moet toch ook ergens van afleiden dat je zwanger bent?

Maar goed, ik kan het mishebben. Misschien dat het toeval was bij mij.
    Alexandra...gewoon even proberen rustig te blijven en over paar dagen nogmaals testen.
    de 2 voor 5 euro van Kruidvat werken prima...en een stuk goedkoper.
    SUCCES!!!!

10. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Kn zijn dat hij niet zwanger aangaf dat jenogniet genoeg hcg voor die test had, want die hebben veel nodig.

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    het is niks voor niks een digitale, anders had je beter net als eerder een gewone test kunnen doen..

Anders over ene paar dagen nog een testen met digitaal, want die heb meer HCG nodig dan een normale test.

12. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    test hebben meer hcg nodig dan andere zou de 2 voor 5 van kv proberen

13. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0
    Ik zal dan maar eens afwachten tot ik vrijdag of zaterdag weer een test doe (als me dit gaat lukken haha)....
    Zoals ik heb uitgerekend zou ik dan nu in week 6 moeten zitten, maar dan heb je meestal toch wel genoeg hcg aangemaakt, maar dit verschilt ook weer van persoon tot persoon he...

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij deze, streepjes mag je nooit naar kijken!

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Even erbij zeggen dat toen ik geen eigroei had *wat ik pas later wist door een bezoek aan de gyn*.

Heb toen ook de CB digi gedaan en ook 2 streepjes, maar dat gaat moeilijk he zonder eitjes en eisprong. Dus zwanger was ik niet, maar die 2 streepjes stonden er wel ;).

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb ook eens die digitale test gedaan van CB. Niet zwanger. Toen heb ik dat ding ook gesloopt en stonden er ook 2 duidelijke streepjes. Maar ik was toch echt niet zwanger. Die streepjes zeggen dus niks.

17. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Ok meiden, ik zie genoeg ervaring dat de 2 strepen niks zeggen.
    Dan zal het bij mij toeval zijn geweest denk ik.

paar daagjes wachten en dan opnieuw Alexandra, hij zou dan duidelijker moeten zijn. Heel veel succes.

18. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    Hey!

Nou, ik heb vanavond mijn eerste test gedaan. Wat een zenuwslopend gedoe!! ;)
    Ik zou eigenlijk zaterdag/ zondag ong. moeten zijn geworden. Ik was dus nu een paar dagen over tijd en dat ken ik niet van mezelf dus een test gedaan en.....POSITIEF!!
    Ik heb de clear blue plus test gedaan en het was binnen een minuut al duidelijk dat er een kruisje stond. Deze test kon je al doen voordat je ong. moet worden. Morgen nog maar even naar de HA voor de zekerheid maar de test is 99%.

Ik zie ook hier en daar iets staan over bloedtesten...hoe lang duurt het voordat je daar een uitslag van hebt?
    Verder zit ik vol met nog veel meer vragen maar volgens mij kan ik op heel veel vragen hier al een antwoord vinden!

Groetjes!! :)

19. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

een voorzichtige felicitatie meis
    geniet er van
    een kruis is een kruis toch dus je bent gewoon zwanger...

Deel Deze Pagina